Ma 2019 szeptember 15. Enikő, Melitta napja van. Holnap Edit napja lesz.
Kovács Zoltán helyretette a médiadiktatúrázó Soros-hálózatot

Kovács Zoltán helyretette a médiadiktatúrázó Soros-hálózatot

Flag

Szöveg méret

5
Átlag: 5 (1 szavazat)
Ez igen!

Kovács Zoltán nemzetközi kommunikációért felelős kormányszóvivő az EUobserver lapnál megjelentetett válaszcikkében tételesen cáfolta a Magyar Narancs és a 444.hu megjelenését is támogató sorosista Media Development Investment Fund alapítványnak a magyarországi médiarendszerről és sajtószabadságról megfogalmazott hamis állításait.

Kovács Zoltán nemzetközi szóvivő az EUobserver egy korábbi, ]]>június 6-án megjelent]]> és a balliberális szempontok szerint egyoldalúan elfogult véleménycikkére reagálva ]]>közölt most]]>egy válaszcikket a nemzetközi médiumban.

A lap Magyarországgal és a magyar kormánnyal összefüggésben erősen negatív hangvételű korábbi cikkével kapcsolatban a szóvivő többek között felhívja az olvasók figyelmét arra a tényre, hogy a magyar média pártatlanságát megkérdőjelező szerző, Harlan Mandel elég ellentmondásos módon pont annak a Media Development Investment Fundnak az ügyvezetője, mely legalább 16,5 millió dollárt kapott Soros Györgytől. Emellett az alap számos korábbi igazgatója és bizottsági tagja is a Soros-féle Nyílt Társadalom Intézetek valamelyikéhez tartozott, ennek következtében pedig a szervezet gyakorlatilag megcáfolhatatlanul a „Soros-világ” része.

Az alapítvány Magyarországon is több baloldali liberális médiaorgánumot finanszíroz, köztük a Magyar Narancsot és a 444.hu-t, ezért egyáltalán nem jogos azt állítani, hogy a médiafinanszírozásban erősen érintett alapítvány pártatlan részvevője lenne a magyar médiapiacnak, hiszen gyakorlatilag egy bizonyítottan politikai programmal rendelkező befektető valójában. Azt is mondhatnánk, hogy ők azok, akik az információáramlás irányítására és manipulációjára szövetkeznek

– írja Kovács Zoltán, hozzátéve, hogy persze nem ez a szervezet az egyetlen, amely különleges érdekek előmozdítására törekszik nemzetközi szinten. Májusban például a Politico írt a német Bertelsmann Alapítványnak az egész Európára kiterjedő politikai érdekérvényesítő törekvéseiről és erejéről.

Az államtitkár arra is kitér, hogy a magyar média jóval színesebb annál, mint amilyennek a véleménycikk szerzője beállítja. A magyar tévénézők 71%-a például az RTL Klub híreiből tájékozódik, és szintén ehhez a csatornához köthető az öt legnézettebb heti tévéadás közül négy. A magyarok 35%-a pedig leginkább az internetről tájékozódik, ahol a legnépszerűbb hírportál a szintén kormánykritikus index.hu. Mandel tudása szintén pontatlan a médiatörvénnyel kapcsolatban: az ugyanis

teljesen megfelel az európai normáknak.
 
Vincze Viktor Attila -]]> www.888.hu]]>

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Mindig naprakészen legfrissebb híreinkből!

Autómánia (61) Emberi kapcsolatok (36) Gazdaság (623) Egészség (50) Flag gondolja (33) Életmód (1) Szépségápolás (15) Belföld (5) Mozi világ (440) Irodalmi kávéház (468) Politika (1571) Tv fotel (65) Gasztronómia (539) Sport (728) Tereb (136) Heti lámpás (213) Jobbegyenes (1593) Történelem (12) Mondom a magamét (3909) Alámerült atlantiszom (142) Kultúra (4) Mozaik (9) Rejtőzködő magyarország (171) Vetítő (37) Nagyvilág (1413)
]]>eff]]>
]]>free speech]]>
]]>mti]]>