FLAG . Kovécs Zoltan helyretette a médiadiktatirazé Soros-halozatot
>

POLGARI . . .
MAG Ar IN Kozzétette: www.flagmagazin.hu (https://flagmagazin.hu)

Kovacs Zoltan helyretette a médiadiktaturazo Soros-haldzatot

2019 junius 12. Flag

Széveg méret

90
Mentés

Atlag: 5 (1 szavazat)
Mérték

Ez igen!

1. oldal (6sszes: 3)



FLAG . Kovacs Zoltan helyretette a médiadiktatirazé Soros-halézatot

PO G

NfAGKZlN Kozzétette: www.flagmagazin.hu (https:/flagmagazin.hu)

Kovacs Zoltadn nemzetkdzi kommunikacidért felel?s korméanyszoéviv? az EUobserver lapnal megjelentetett
valaszcikkében tételesen céafolta a Magyar Narancs és a 444.hu megjelenését is tAamogato sorosista Media
Development Investment Fund alapitvanynak a magyarorszagi médiarendszerr?| és sajtdszabadsagrol
megfogalmazott hamis allitasait.

Kovécs Zoltan nemzetkdzi széviv? az EUobserver egy kordbbi, junius 6-4n megjelent és a balliberalis szempontok
szerint egyoldaltan elfogult véleménycikkére reagalva k6zoélt mostegy valaszcikket a nemzetkdzi médiumban.

A lap Magyarorszaggal és a magyar kormannyal 6sszefliggésben er?sen negativ hangvétel? korabbi cikkével
kapcsolatban a szdviv? tobbek kdzott felhivja az olvasék figyelmét arra a tényre, hogy a magyar média
partatlansagat megkérd?jelez? szerz?, Harlan Mandel elég ellentmondasos médon pont annak a Media
Development Investment Fundnak az (igyvezet?je, mely legalabb 16,5 millié dollart kapott Soros Gyorgyt?l.
Emellett az alap szamos korabbi igazgatdja és bizottsagi tagja is a Soros-féle Nyilt Tarsadalom Intézetek
valamelyikéhez tartozott, ennek kdvetkeztében pedig a szervezet gyakorlatilag megcafolhatatlanul a ,Soros-vilag”
része.

Az alapitvany Magyarorszagon is tobb baloldali liberalis médiaorganumot finansziroz, koztiikk a Magyar
Narancsot és a 444.hu-t, ezért egyaltalan nem jogos azt allitani, hogy a médiafinanszirozasban er?sen
érintett alapitvany partatlan részvev?je lenne a magyar médiapiacnak, hiszen gyakorlatilag egy
bizonyitottan politikai programmal rendelkez? befektet? valéjaban. Azt is mondhatnank, hogy ?k azok, akik

— irja Kovéacs Zoltan, hozzatéve, hogy persze nem ez a szervezet az egyetlen, amely kilénleges érdekek
el?mozditasara torekszik nemzetkdzi szinten. Majusban példaul a Politico irt a német Bertelsmann Alapitvanynak
az egész Europara kiterjed? politikai érdekérvényesit? torekvéseir?l és erejér?l.

Az allamtitkér arra is kitér, hogy a magyar média joéval szinesebb annal, mint amilyennek a véleménycikk szerz?je
bedllitia. A magyar tévénéz?k 71%-a példaul az RTL Klub hireib?! tdjékozddik, és szintén ehhez a csatornahoz
kothet? az o6t legnézettebb heti tévéadas kozul négy. A magyarok 35%-a pedig leginkabb az internetr?l tajékozodik,
ahol a legnépszer?bb hirportal a szintén kormanykritikus index.hu. Mandel tudasa szintén pontatlan a
médiatdrvénnyel kapcsolatban: az ugyanis

tellesen megfelel az eurépai norméknak.

Vincze Viktor Attila - www.888.hu

Tisztelt olvasok!

Legyenek olyan kedvesek és tamogasséak "lajkukkal" a Flag Polgéari Magazin Twitter oldalat a kdvetkez? cimen:
https://twitter.com/syracuse73. illetve a Facebook oldalat pedig az alabbi cimen:
https://www.facebook.com/flagmagazin

- Minden "lajk szamit, segiti a magazin m?kodését!

Kdszonettel és baratsaggal!

www.flagmagazin.hu

2. oldal (6sszes: 3)


https://euobserver.com/opinion/145063
https://euobserver.com/opinion/145111
http://www.888.hu
https://twitter.com/syracuse73?fbclid=IwAR1gOFheZQtvHBC8StEh8ucDjKmbwW5Vhs5GIsLl4ybji6-Il82JvKDaRdA
https://www.facebook.com/flagmagazin
http://www.flagmagazin.hu

FLAG . Kovécs Zoltan helyretette a médiadiktatirazé Soros-halozatot
>

MAGAZIN Kozzétette: www.flagmagazin.hu (https:/flagmagazin.hu)
DR. DRABIK JANOS W o :
100 EVVEL TRIANON UTAN . e
DVD =R
Ajanlé

3. oldal (6sszes: 3)


http://www.magyarmenedek.com/products/16683/100_evvel_Trianon_utan_DVD_-_Drab...

	textsize_select: []
	form_build_id: form-QBXfxSRy1vbHI-PkMpC3Hmt85m1n-SBMykwccjSYDzw
	form_id: textsize_form
	form_build_id: form-vQNzPOgrFoYkavdDgY6k0D3r4Cdc6pQ8_Dwxkjf9RzI
	form_id: fivestar_custom_widget


