Ma 2020 április 02. Áron napja van. Holnap Buda, Richárd napja lesz.
lovasistvanpubli.jpg

Lovas István: Elhallgatott hírek 202. / Nemzetközi sajtószemle

Flag

Szöveg méret

5
Átlag: 5 (1 szavazat)

Ulfkotte segítségkérése 3 nappal halála előtt.

Itt található Udo Ulfkotte segélykérése 2017. január 10-ről:

]]>http://www.dasgelbeforum.net/forum_entry.php?id=426021]]>

Elmondja, első ízben 30 napra letiltották a facebookról.

Majd olvasóihoz azzal a kérelemmel fordul, hogy segítsenek neki adatokkal szolgálni Angela Merkel és kormánya által elkövetett jogsértésekről.

Ulfkotte azt kéri, hogy miután letiltották a facebookról, küldjék el adataikat orosz „facebook” oldalára: ]]>https://vk.com/udoulfkotte]]> címen.

Roberts professzor (Reagan volt pénzügyi államtitkára) búcsút vett Udo Ulfkottétól

Paul Craig Roberts professzor, Reagan elnök volt pénzügyi államtitkára, a Wall Street Journal volt szerkesztője méltató ]]>cikkben búcsúztatja]]> Udo Ulfkottét e címmel:

Európa bátor újságírói hangja eltávozott

Roberts azzal kezdi cikkét, hogy  Uflkotte a Frankfurter Allgemeine Zeitung szerkesztője volt. Bátor könyvet írt, amelyben kijelentette, hogy a CIA minden jelentősebb európai újságírón rajta tartja  kezét, ami Washingtonnak lehetőséget ad az európai közvélemény irányítására, ismeretei kordában tartására és arra, hogy egyetlen európai kormány se lehessen független Washingtontól.

„Az Európában egykor bőségesen megtalált bátorság ma nehezen található”, írja Roberts azzal folytatva, hogy most két bátor európai vezető gondolkodik független módon: “Marine Le Pen és talán Orbán Viktor”.

A cikk azzal zárul, hogy a Washingtont uraló „idióták” Oroszország és Kínával szemben szítják a háborús feszültséget, nem értve, hogy e két ország nem Irak vagy Líbia, hanem roppant erős katonai hatalmak.

Kanada új külügyminisztere, Chrystia Freeland, „katasztrófa a kanadai-orosz kapcsolatokra”

]]>SPUTNIK NEWS]]>

Justin Trudeau, liberális kanadai miniszterelnök váratlanul  Chrystia Freeland-et, egy „ukrán származású” külügyminisztert nevezett ki a menesztett Stephane Dion helyett, aki tapasztalt politikus volt.

Freeland viszonylag tapasztalatlan, és a nemzetközi kereskedelmi minisztérium élén állt.

Az Oroszország ellen hozott kanadai szankciók miatt ki van tiltva Oroszországból.

Egy kanadai Oroszország szakértő montreáli egyetemi tanár elmondta a Sputniknak, hogy e kinevezés „katasztrofális a kanadai-orosz kapcsolatokra nézve”, tekintettel álláspontjára Oroszországot, a Krím-félszigetet és Ukrajnát illetően.

A nő „russzofób, Putyin-gyűlölő és utálja az orosz politikát”, és ezzel Trudeau becsukta a kaput a kanadai-orosz viszony jövőbeli rendezése előtt, amelyet a lecserélt külügyminiszter akart elérni.

Freeland anyai ágon ukrán. (Az apai ágról a híradás nem tesz említést.)

Az olasz média is rettegni kezd a Sputniktól

]]>SPUTNIK]]>

Amióta az Európai Parlament határozatot fogadott el az orosz médiumok elleni harcról, az olasz média egyre nagyobb erővel támadja a Sputnik hírügynökséget és „leleplezze” egyfajta propaganda fegyverként való működését.

Vincenzo Maddaloni vezető olasz újságíró elmondta a Sputnik Italiának, hogy számos olasz médium, mint a La Repubblica és a La Stampa lapok attól való félelmükben támadják a Sputnikot, mert az „korszerű, hatékony, jól tájékozott és őszinte”, ami hatékonyan ásta alá a Nyugat média monopóliumát.

/Kedves Olvasók, vigyázat, mert itt is aláásás folyik Putyin és Hszi Csin-ping kérésére az MTI és egyéb hazug médiumok kárára, mint majd nyilván nemsokára olvasni fogják a Political Capital-ben, a 444-ben, az Indexen és a többi, világért sem Soros-ügynök helyen./

A Sputnik megjegyzi, hogyan lehet egyáltalán az Európai Parlamentben olyan határozatot hozni józan ésszel, amely az ő híreiket és az Iszlám Állam terrorizmusát egy nevezőre hozza?

A nyilatkozó olasz újságíró elmondta, pechesek azok, akik korlátozni akarják az alternatív orosz hírforrásokat, ugyanis az emberek az interneten azt olvasnak és néznek, amit akarnak. Legyen az a La Repubblica, a Washington Post vagy a Sputnik. És az olvasók kialakíthatnak egy olyan véleményt, amely eltér attól, amit hírkampánnyal akar ráerőszakolni a nyugati média.

Trump újságírótlanítja a Fehér Házat

Az ]]>Esquire magazin]]> jelenti, hogy a Trump-kormány kiebrudalhatja az újságírókat a Fehér Házból.

Donald Trump megválasztott amerikai elnök eddig már sok mindenben felrúgta az eddigi rendet és ezt akut módon érezte magán, írja a lap, a sajtó.

Így amikor Trump első, szerdai sajtókonferenciáján azzal  utasította vissza a CNN televízió helyszínre érkezett riporterét, hogy az álhíreket sugárzó csatorna kérdésére nem hajlandó válaszolni.

Most pedig egy olyan hír érte el az Esquire magazint, amely sokkolta az egész amerikai médiát.

Mégpedig az, hogy a média képviselőit úgy ahogyan vannak, kiebrudalhatják a Fehér Házból. Ezt mérlegeli Donald Trump, aki oda január 20-án, tehát öt nap múlva költözik be.

A magazin exkluzív értesülése szerint Trump átmeneti csapatának három tagja is megerősítette, hogy komolyak az elképzelések, melyek szerint a média képviselőit nem fogják beengedni a Fehér Ház barátságos sajtószobájába, ahol évtizedeken át dolgoztak.

E helyett a Fehér Háznak a washingtoni Lafayette-tér mellett lévő konferencia központjában kell majd menniük vagy pedig a Fehér Ház melletti régi elnöki hivatali épületbe.

Sean Spicer Trump sajtótitkára tegnap közölte: döntés még nincs, de a kérdésről beszéltek.

A mostani teremben 49 újságíró fér el.

Trumpék azt mondják, olyan hatalmas az érdeklődés, hogy a megválasztott elnök első sajtókonferenciájára több ezren jelentkeztek be és négyszázat tudtak csak beengedni.

De a magazinnak az átmeneti csapat egy másik tagja elmondta, a költözésnek a valódi indítéka az, hogy a sajtó úgy viselkedik Trumppal, mintha ellenzéki pártot képviselne és nem egy semleges sajtót. És ezt a társaságot nem akarják fogadni a Fehér Házban.

Sokkolta a felmérés a liberális németeket: kinézés szerinti rendőri ellenőrzés? Hát persze! (69 %)

Az orosz ]]>Russia Today televízió jelenti]]>, hogy a megkérdezett németek körében háromból kettő egyetért azzal, hogy a faj szerinti rendőrségi profilírozás, azaz a kinézet szerinti rendőrségi személyi ellenőrzés bizony szükséges ahhoz, hogy a rendfenntartó erők jól végezzék el munkájukat.

A reprezentatív felmérést a YouGov közvéleménykutató végezte el és az eredmények szerint a megkérdezettek 69 %-a határozott igennel válaszolt arra, hogy a rendőrség munkájához szükség van a kinézet szerinti személyi azonosság ellenőrzésére.

A felmérést azután végezték el, hogy vita tört ki a német közvéleményben arról, hogy mennyiben igazolható a rendőrségnek az észak-afrikai migránsokkal Kölnben szilveszterkor tanúsított magatartása.

A megkérdezettek mintegy 52 %-a válaszolta azt, hogy helyesnek találja, ahogyan a rendőrség ott eljárt.

Mint ismeretes, a kölni rendőrség az észak-afrikaiaknak kinézőket igazoltatta és a kölni rendőrfőnök még twitterüzenetében is úgy beszélt, mint „Nafrik”, ami németül az „észak-afrikaiak” rövidítése.

Háromezer rendőr ment a főtérre és környékére, hogy megakadályozza, ugyanolyan erőszakhullám törjön ki, mint egy évvel korábban, amikor több száz észak-afrikai és arab kinézetű ember rabolt ki és erőszakoskodott helyi nőkkel, mint azt jelentették az áldozatok.

A megkérdezetteknek csak mintegy 8 százaléka felelte azt, hogy a rendőrség által tett egyes lépések problematikusnak tűntek számukra.

Ulfkotte tételét posztumusz is igazolta a német sajtó

Uflkotte azt állította, a német sajtót egyenirányítás alatt működik. Ettől is őrjöngtek az egyenirányított sajtóban.

Hogy mennyire igaza volt, azt ugyanez a fősodratú sajtó bizonyította most.

Álljanak itt azon címek, amelyek halála hírét jelentették be a különböző lapokban/médiumokban.

Ez az egyöntetűségnek olyan megdöbbentő formája, ami még a Rákosi-időben sem volt tapasztalható.

Mindegyik címben ott van a „vitatott” jelző.

Most pedig jöjjön a bizonyíték:

Die Welt napilap: „Meghalt Udo Ulfkotte vitatott publicista”.

A közszolgálati Tagesschau: „Meghalt Ulfkotte, a vitatott szerző.”

Die Zeit hetilap: „Publicista: Udo Ulfkotte, a vitatott szerző halott”

A balliberális német hetilap, a Spiegel Online portálja, amely Németország: „Udo Ulfkotte vitatott publicista halott”.

A másik, jobboldalinak kategorizált hetilap, a népszerű Focus címe: „Meghalt a vitatott publicista, Udo Ulfkotte”.

Végül pedig nézzük, milyen címet adott a valóban jobboldali Junge Freiheit a halálhírnek, amelyben az első volt a német médiumok között: „Meghalt Udo Ulfkotte bestseller szerző”.

Ehhez még két dolgot kell hozzáfűzni.

Az egyik az, hogy a német nyelvnek a magyartól eltérő szintaxisa miatt ott minden esetben a cím a „vitatottal”, németül „Umstrittener” szóval kezdődik, így: „Umstrittener Autor Ulfkotte gestorben”.

A másik: képzeljük, milyen németországi visszhangja lenne, ha Merkel kancellár esetleges halála esetén a magyar sajtó totálisan egyöntetűen ezt a címet adná a róla szóló hírnek: „Meghalt a vitatott német kancellár”?

Az RT főszerkesztőnője: „A Nyugat meg akarja tartani információs tartalom fölötti monopolisztikus uralmát”

]]>SPUTNIK]]>

A brit Guardian közölte, levelet kapott Margarita Szimonjántól, a Russia Today és a Sputnik News hírügynökség főszerkesztőjétől, amelyben a Nyugat ellenük folytatott információs háborújáról azt írta, „Véleményem szerint az a tény, hogy a BBC Világszolgálatot, a Deutsche Wellét, és az amerikai Műsorszórási Igazgatóságot lényegesen több, a legutóbbit háromszor annyi pénzzel finanszírozzák, mint a Russia Todayt azért, hogy kormányaik álláspontját bemutassák a globális nyilvánosságnak, azt mutatja, hogy A Nyugat meg akarja tartani információs tartalom fölötti monopolisztikus uralmát”.

Szimonján azt is írta levelében, az amerikai titkosszolgálat azt az egyetlen vádat vetette a Russia Today szemére, hogy adónk Clintont bírálta, amennyiben tudósításainkban valódi tényeket ismertettünk róla. Ez tehát állítólagos bűnünk.”

Obama a harmadik repülőgépanyahajót küldi Kína felé

/Megjegyzés: szinte hihetetlen, hogy ennek a „béke Nobel-díjas” háborús bűnösnek már öt napja sincs és nem csak Oroszországgal, de Kínával is súlyosan élezi a háborús feszültséget./

Az amerikai haditengerészet megindította az USS Carl Vinson (CVN-70) repülőgép hordozóját a Dél-Kínai-tengerhez, ahol már két amerikai anyahajó van.

A Carl Vinsonon 90 vadászgép fér el. Legtöbbjük McDonnell Douglas F/A-18-as gépek.

]]>www.lovasistvan.hu]]>

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Mindig naprakészen legfrissebb híreinkből!

Flag gondolja (33) Tv fotel (65) Nagyvilág (1449) Történelem (14) Belföld (5) Irodalmi kávéház (485) Egészség (50) Gazdaság (645) Tereb (139) Mondom a magamét (4417) Rejtőzködő magyarország (171) Mozi világ (440) Mozaik (83) Szépségápolás (15) Titkok és talányok (12) Életmód (1) Emberi kapcsolatok (36) Jobbegyenes (1724) Kultúra (5) Autómánia (61) Sport (729) Alámerült atlantiszom (142) Heti lámpás (239) Vetítő (37) Gasztronómia (539) Politika (1571)
]]>eff]]>
]]>free speech]]>
]]>mti]]>