Ma 2022 augusztus 12. Klára napja van. Holnap Ipoly napja lesz.
Egymás után bocsátják el a munkatársakat a jobbikos médiából

Egymás után bocsátják el a munkatársakat a jobbikos médiából

Flag

Szöveg méret

Még nincs értékelve

Havas Henrik tagad, szerinte csak nyaralni küldik

Megkezdődtek az elbocsátások a jobbikos Alfahírnél és N1TV-nél, a liberális zászlóshajó Telex, amelyet annak idején egy cseh milliárdos pénzén sikerült beindítani, mindeközben azt hirdeti, hogy a portál dolgozói tulajdonba kerül.

 

Sajtóértesülések szerint jelentős leépítési hullám indult be a Jobbikhoz köthető Alfahír hírportálnál és az N1TV online televíziónál, hogy a végére mindössze néhány munkatársat tartsanak meg.

A sajtóban megjelent információk szerint Havas Henrik műsorvezetőt is elküldték az N1TV-től, ám ezt az érintett később tagadta, és azt állította: annyit közöltek vele, hogy a műsorát a nyárra való tekintettel szüneteltetik.

Egyes források állítják, volt, akivel SMS-ben közölték a felmondást, és az N1TV, valamint az Alfahír szerkesztőségének irodabérletét is felmondták már.

A balliberális média zászlóshajójánál eközben új távatokban gondolkodnak.

Átalakul a Telexet kiadó Van Másik Kft. A jelenleg egyszemélyes, Kárpáti Márton alapító tulajdonában álló cég zrt.-vé alakul

– adta hírül a portál hétfői közleményében.

Mint írták, a részvények 75 százaléka dolgozói részvény lesz egyenlő arányban elosztva.

Hozzátették: ebből a részvényből csak Munk Veronika alapító-főszerkesztő kap a többiekénél nagyobb hányadot.

– A részvények fennmaradó 25 százaléka törzsrészvényként Dull Szabolcs főszerkesztő, Kárpáti Márton üzletfejlesztési és stratégiai igazgató, Kárpáti András informatikai igazgató és Pusztay András gazdasági és értékesítési igazgató között oszlik majd el – áll a közleményben.

Mint ismert, a Telexet egy cseh milliárdos, Zdenek Bakala segítségével sikerült beindítania az Indextől felálló újságírók csoportjának néhány éve.

]]>Ahogy arról korábban beszámoltunk]]>, Bakala érdekeltségébe tartozik Csehország legnagyobb kiadóvállalata, az Economia, amely 2021 márciusában 200 ezer eurót adományozott a Telexnek. 

Zdenek Bakalát sokan csak úgy emlegetik, a „cseh Soros”. 

Az üzletembernek szintén van egy saját családnevét viselő alapítványa, bár az méreteiben, tevékenységében sokkal visszafogottabb, mint Sorosé, a Bakala Alapítvány főként felsőoktatási ösztöndíjakat adományoz.

A ]]>V4NA]]> nemzetközi hírügynökség Bakaláról szóló cikkében felidézte, a milliárdost Milos Zeman cseh köztársasági elnök, valamint Andrej Babis korábbi miniszterelnök is keményen bírálta már.

Bakala együtt szerepelt Soros Györggyel egy 2007-es konferencián, amelyet a Policy Association for an Open Society szervezett. A cseh milliárdos alapítványa Soroshoz köthető nem kormányzati szervezeteket is támogatott, mint például a Közép-európai Aspen Intézetet (The Aspen Institute Central Europe). 

Borítókép: Havas Henrik (fotó: Nemzeti Sport)

]]>www.magyarnemzet.hu]]>

 

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Mindig naprakészen legfrissebb híreinkből!

Mozaik (83) Mozi világ (440) Alámerült atlantiszom (142) Szépségápolás (15) Életmód (1) Vetítő (30) Tereb (141) Jobbegyenes (2381) Kultúra (6) Autómánia (61) Egészség (50) Gasztronómia (539) Sport (729) Flag gondolja (33) Mondom a magamét (6238) Titkok és talányok (12) Gazdaság (667) Nagyvilág (1464) Emberi kapcsolatok (36) Heti lámpás (260) Politika (1581) Tv fotel (65) Irodalmi kávéház (513) Rejtőzködő magyarország (168) Belföld (8) Történelem (15)
]]>eff]]>
]]>free speech]]>
]]>mti]]>