Ma 2020 február 20. Aladár, Álmos napja van. Holnap Eleonóra napja lesz.
simicskavonafidesz-660x330.jpg

A Jobbik nemrég reklámadót követelt, most a sajtószabadságért aggódik

Flag

Szöveg méret

5
Átlag: 5 (1 szavazat)
Nem csupán a HírTV-LánchídRádió-Magyarnemzet szentháromság politikai irányultsága változott

, hanem bizony a Jobbik médiapolitikája is 180 fokot fordult. Mondhatni, hogy Simicska ölelő karjaiban az egykori radikális pártnak is jól szembe kellett köpnie egykori önmagát, hogy végre a sok forgolódás után békés és kifizetődő egyetértésben fussanak párhuzamosan a végtelenbe.

Hiába erőlködik mostanság több jobbikos képviselő is, legutóbb például Z. Kárpát Dániel (született Zsiga Dániel) az EchoTV-ben azzal a magyarázattal előállni, hogy csak a stílus változott a néppártosodás során, a tartalom voltaképp maradt, mert ez nettó hazugság. A tények makacs dolgok.

]]>Idézem a 2010-es választási program idevonatkozó részét]]>:

“A Jobbik bevezeti sávozott reklámadót, amely alapján a felállítandó Közszolgálati és Tartalomminősítési Tanács a műsorokat erkölcsi és tematikai tartalom, illetve stilisztikai minőség alapján három reklámadózási kategóriába sorolná: közszolgálati, értékközvetítő és semleges.” (V.2.5. 55. Oldal) “A TV2 és az RTL KLUB koncessziós jogát felfüggesztjük, és arra érdemesebb, az alapvető emberi és nemzeti értékeket szem előtt tartó csatornáknak adunk lehetőséget a földi sugárzásra.” (V.2.4. 54.oldal)

De nézzük a legutóbbi, azaz ]]>2014-es “Kimondjuk, megoldjuk” című választási programba is bele]]>: “A korábbi kormányok közös bűneit testesíti meg a médiaoligarchák jelenléte, a hirdetési milliárdok kiáramlása az állami szférából, valamint a nemzetellenes médiatendenciák erősödése is.” (3.13.1. 65. Oldal) A sávos reklámadó bevezetésével új bevételi forrást teremtünk, véget vetünk a kizárólagosan profitorientált szemléletnek. Reklámokat társadalmi hasznosságuk és egyes tartalmi jellemzők alapján besoroltatnák. A kedvezőbb kategóriájú alacsonyabb különadót eredményezne a megrendelőknek. A közszolgálati és értékes tartalmak megjelenítését adókönnyítéssel és támogatásokkal segítjük, a törvénysértésekre azonnal és a lehető legnagyobb szigorral csapunk le. (3.13.3. 65-66. Oldal)

És ezek után ]]>volt pofája Zsiga Daninak az EchoTV-ben mérgesen visszakérdezni]]>, hogy szerkesztő úr, mondjon egy olyan részt a programunkból, ami megváltozott! A néppártosodás csak stílusbéli különbség, tartalmilag egyedül a Jobbik képviseli ugyanazokat a célokat évek óta…

Nos, most, hogy a reklámadó ismét terítékre került és ismét szavazott róla a parlament, a Jobbik nem támogatta a kormány tervezetét. Sőt: Volner János, a Jobbik susnyásban eltévedt alelnöke odáig merészkedett, hogy a szavazás előtti héten, hasonlóan a ballibekhez, ]]>a sajtószabadságért kezdett el aggódni a reklámadó miatt]]>

Persze, mert a reklámadó a Jobbik egyik komoly “szimpatizánsának” nagyon fáj. Simicska Lajosnak nem szeret sokat adózni… Ám Lajos baráti jobb-, vagy balkeze (most már eldönthetetlen metafizikai kérdés) pedig olyan fontos lett a Jobbiknak, hogy akár “az évek óta változatlan programjukat” is felül tudják miatta írni.

A kereskedelmi televíziók koncessziós jogáról nem is beszélve… amely tüntetésen egykor még úgy hangzott Vona szájából, hogy porig romboljuk a kereskedelmi televíziókat… Most meg napról-napra egyre többet és egyre pozitívabban szerepelnek benne, s már nem akarják sem lerombolni, sem a koncessziós jogukat visszavonni.

Javasoljuk, hogy ha tényleg őszinték akarnak lenni és nem akarnak változtatni a választási programjukon, akkor a 2018-ast majd így módosítsák: “A sávos reklámadó bevezetésével új bevételi forrást teremtünk, véget vetünk a kizárólagosan profitorientált szemléletnek. Reklámokat társadalmi hasznosságuk és egyes tartalmi jellemzők alapján besoroltatnák. A kedvezőbb kategóriájú alacsonyabb különadót eredményezne a megrendelőknek, ha azt Simicska Lajosnak hívják, vagy ha a médium pozitív jobbikos tartalmak megjelenítését vállalja, akkor adókönnyítéssel és támogatásokkal segítjük. Más, a Jobbikkal kritikus médiumra azonnal és a lehető legnagyobb szigorral csapunk le. A TV2 koncessziós jogát felülvizsgáljuk, az RTL Klubbét nem.”

]]>www.tutiblog.com]]>

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Mindig naprakészen legfrissebb híreinkből!

Heti lámpás (232) Egészség (50) Rejtőzködő magyarország (171) Gazdaság (637) Autómánia (61) Jobbegyenes (1691) Történelem (13) Belföld (5) Irodalmi kávéház (479) Mozaik (42) Mozi világ (440) Szépségápolás (15) Tereb (139) Sport (729) Flag gondolja (33) Kultúra (4) Emberi kapcsolatok (36) Politika (1571) Gasztronómia (539) Alámerült atlantiszom (142) Nagyvilág (1446) Vetítő (37) Életmód (1) Mondom a magamét (4323) Tv fotel (65)
]]>eff]]>
]]>free speech]]>
]]>mti]]>