Ma 2024 július 13. Jenő napja van. Holnap Örs, Stella napja lesz.
Bayer Zsolt: Szegény 444

Bayer Zsolt: Szegény 444

Flag

Szöveg méret

Még nincs értékelve

Most biztosan nagyon fel kellene háborodni...

És miért is?
Őfelsége az EU hány orosz médiát tiltott be eddig?
 

Oroszországban betiltották a 444-et

A 444.hu az egyetlen magyar híroldal, ami felkerült ]]>az orosz külügyminisztérium ma kiadott tiltólistájára]]>. Június 25-étől ugyanis 81 európai hírszolgáltató elérését korlátozta a putyini rezsim, amelyeket országonként fel is sorolnak a minisztériumi honlapon. Néhány szerkesztőség összeurópai médiumként került a listára.

Azt írják a közleményükben, hogy mindez válasz az Európai Unió Tanácsa által május 17-én hozott döntésre, amely megtiltja három orosz média, a RIA Novosztyi, az Izvesztyia Médiainformációs Központ és a Rosszijszkaja Gazeta „minden műsorszórási tevékenységét”, és amely szintén ma, június 25-én lép hatályba.

Ezért tesz – Lavrov külügyminisztériuma szerint – ellenintézkedéseket az Oroszországi Föderáció olyan médiaszolgáltatókkal szemben, amelyek „rendszeresen terjesztenek hamis információkat a különleges katonai művelet menetéről”.

„Az orosz fél többször és különböző szinteken figyelmeztetett, hogy a hazai újságírók politikailag motivált üldözése és az orosz médiák indokolatlan betiltása az EU területén nem marad válasz nélkül. Ennek ellenére Brüsszelben és a blokközpontú országok fővárosaiban az eszkaláció útját választották, egy újabb illegitim tiltással Moszkvát arra kényszerítve, hogy tükröző és arányos ellenintézkedéseket hozzon. Az ilyen események alakulásáért kizárólag az Európai Unió vezetése és az ezt a döntést támogató országok felelnek. Abban az esetben, ha az orosz médiával szembeni korlátozásokat feloldják, az orosz fél szintén felülvizsgálja döntését az említett médiaoperátorokra vonatkozóan” – írja az orosz külügyminisztérium közleménye.

Ez pedig az érintett 81 hírszolgáltató listája, az oroszok által jelzett kategóriákkal.

Ausztria

1. Állami televízió- és rádiótársaság „ORF” (orf.at);

 

2. Médiacsoport „Osterreich” (oe24.at);

Belgium

 

3. Magazin „Le Vif” (levif.be);

 

4. Magazin „Knack” (knack.be);

Bulgária

5. Hírportál „Mediapool” (Mediapool.bg);

 

6. Újság „24 Chasa” (24chasa.bg);

Magyarország

7. Hírportál 444.hu;

Németország

8. Magazin „Der Spiegel” (spiegel.de);

 

9. Újság „Die Zeit” (zeit.de);

 

10. Újság „Frankfurter Allgemeine Zeitung” (faz.net);

Görögország

11. Görög Rádió és Televízió ERT (ert.gr, ertnews.gr);

 

12. Médiacsoport „Skai” (skai.gr);

 

13. Televíziós csatorna „Mega” (Megatv.com);

 

14. Újság „Proto Thema” (protothema.gr);

Dánia

15. Napilap „Berlingske” (berlingske.dk);

 

16. Kiadó „Information” (information.dk);

Írország

17. Nemzeti televízió- és rádiótársaság „RTE” (rte.ie);

 

18. Újság „The Irish Times” (irishtimes.com);

 

19. Újság „The Irish Independent” (independent.ie);

Spanyolország

20. Újság „El Mundo” (elmundo.es);

 

21. Újság „El Pais” (elpais.com);

 

22. Hírügynökség „EFE” (efe.com);

 

23. Spanyol Állami Televízió „Televisión Española” (rtve.es);

Olaszország

24. Országos televíziós csatorna „LA7” (la7.it);

 

25. Újság „La Stampa” (lastampa.it);

 

26. Újság „La Repubblica” (repubblica.it);

 

27. Televíziós társaság „RAI” (rai.it, rainews.it);

Ciprus

28. Újság „Politis” (politis.com.cy);

 

29. Hírportál „Cyprus Times” (cyprustimes.com);

 

30. Újság „Cyprus Mail” (cyprus-mail.com);

Lettország

31. Televíziós csatorna „Latvian Television” Lett Rádió 4 (lsm.lv);

 

32. Hírportál apollo.lv;

 

33. Internetes televíziós csatorna tvnet.lv;

 

34. Kiadó „Diena” (diena.lv);

Litvánia

35. Hírportál „LRT” (lrt.lt);

 

36. Hírportál „15min.lt” (15min.lt);

 

37. Hírportál „lrytas.lt” (lrytas.lt);

Málta

38. Központi állami televíziós csatorna „Television Malta” TVM (tvmnews.mt);

 

39. Újság „Times of Malta” (timesofmalta.com);

 

40. Újság „The Malta Independent” (independent.com.mt);

 

41. Újság „Malta Today” (maltatoday.com.mt);

Hollandia

42. Televízió- és rádiótársaság „Nos” (nos.nl);

 

43. Újság „Nrc” (nrc.nl);

 

44. Újság „Algemeen Dagblad” (ad.nl);

Lengyelország

45. Televíziós csatorna „Belsat” (belsat.eu, belsat.pl);

 

46. Magazin „Новая Польша” (novayapolsha.eu, novayapolsha.com novayapolsha.pl);

Portugália

47. Televíziós csatorna „RTP Internacional” (rtp.pt);

 

48. Újság „Publico” (publico.pt);

 

49. Újság „Expresso” (expresso.pt);

 

50. Hír- és elemző projekt „Observador” (observador.pt);

Románia

51. Televíziós csatorna „Pro TV International” (műholdak: „Eutelsat 16A -16 EST” és „Astra 5B – 31,5 EST”; weboldalak: stirileprotv.ro, protv.ro);

 

52. Televíziós csatorna „Digi24” (műhold: „Eutelsat 16A – 16EST”; weboldal: digi24.ro);

 

53. Televíziós csatorna „B1TV” (műhold: „Astra 5B – 31,5 EST”; weboldal: b1tv.ro);

Szlovákia

54. Újság „SME” (sme.sk);

 

55. Internetes kiadás „Dennik N” (dennikn.sk);

Szlovénia

56. Internetes kiadás „Nova24” (Nova24.si, Nova24tv.si);

 

57. Internetes kiadás „Demokracija” (Demokracija.si, Demokracija.eu);

Finnország

58. Újság „Ilta-Sanomat” (is.fi);

 

59. Újság „Iltalehti” (iltalehti.fi);

 

60. Újság „Helsingin Sanomat” (hs.fi);

 

61. Televízió- és rádiótársaság „Yleisradio” (yle.fi);

Franciaország

62. Televíziós csatorna „LCI” (tf1info.fr);

 

63. Újság „Le Monde” (lemonde.fr);

 

64. Újság „La Croix” (la-croix.com);

 

65. Újság „Liberation” (liberation.fr);

 

66. Magazin „Lexpress” (lexpress.fr);

 

67. Rádiótársaság „Radio France” (radiofrance.fr);

 

68. Hírügynökség „Agence France-Presse” (afp.com, afpforum.com);

 

69. Televíziós csatorna „CNews” (cnews.fr);

 

70. Televíziós társaság „Arte” (arte.tv);

Csehország

71. Televíziós csatorna „Ceska Televize” (ceskatelevize.cz);

 

72. Hírportál „Seznam Zpravy” (seznamzpravy.cz);

Svédország

73. Televízió- és rádiótársaság „SVT” (svt.se);

 

74. Rádiótársaság „Sveriges Radio” (sverigesradio.se);

Észtország

75. Hírportál propastop.org;

 

76. Nemzeti televízió- és rádiótársaság „ERR” (err.ee);

 

77. Médiatermék „Delfi” (delfi.ee);

Összeurópai médiumok

78. Agence Europe (agenceurope.eu);

 

79. Politico (]]>www.politico.eu]]>, ]]>www.politico.com]]>);

 

80. Műholdcsomag „Svoboda Satellite Package”;

 

81. Internetes kiadás „Euobserver” (Euobserver.com).

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Mindig naprakészen legfrissebb híreinkből!

Autómánia (61) Rejtőzködő magyarország (168) Nagyvilág (1310) Politika (1582) Mozi világ (440) Gasztronómia (539) Belföld (11) Flag gondolja (36) Heti lámpás (322) Irodalmi kávéház (537) Tv fotel (65) Kultúra (9) Szépségápolás (15) Jobbegyenes (2823) Gazdaság (713) Mondom a magamét (7708) Sport (729) Vetítő (30) Alámerült atlantiszom (142) Nézőpont (1) Titkok és talányok (12) Emberi kapcsolatok (36) Egészség (50) Mozaik (83) Történelem (18) Életmód (1) Tereb (146)
]]>eff]]>
]]>free speech]]>
]]>mti]]>