Ma 2024 március 28. Gedeon, Johanna napja van. Holnap Aguszta napja lesz.
Teljes letargiában a Soros-média a Megafon sikerei miatt

Teljes letargiában a Soros-média a Megafon sikerei miatt

Flag

Szöveg méret

Még nincs értékelve

Emiatt sírnak szegények.

Az Átlátszó nevű Soros-blog szerint „veszélyezteti a közösségi média sokszínűségét”, ha fideszesek is nagy számban használják. Erről írtak komolynak tűnő cikket. Tudniillik „kikutatták”, hogy a Megafon posztjait feldobja a Facebook, mert meghirdették őket.

Értik? Ki-ku-tat-ták! Bámulatos, hol tart már a tudomány!

Mert ezek nem csupán minőségi újságírók, de kutatók és nyomozók is. Miss Marple-ba oltott Sherlock Holmes-ok is, Kántor szimatával. Ha megvan hirdetve, földobja a Facebook… Irományuk címe is ez: „Hatalmas hálózat és óriási pénz miatt látod a Megafont állandóan a Facebookon”. Szinte rettegve írják: „a kormánypárti csatornák havi 3500 bejegyzést tesznek közzé”, és „a hirdetési piacon túlteljesítő Megafon Központ újrarendezi a kapcsolati hálót”. Gyuri bácsi, segíts!

A cikket végignyálazva egy dolog látszik biztosnak: Soroséknál teli a pantalló a Megafon viharsebességgel terjedő, sok millió emberhez elérő, ütős posztjai és videói miatt. Kínlódnak, mint törpe a magas piszoárban.

Képzeljétek, átlátszós lányok-fiúk, ez már csak így működik: megírod a posztot, beállítod a célcsoportot, ráküldöd a hirdetést, és – tádám! – többeknek fogja földobni a Zuckerberg-galaxis. Csodálatos, ugye?

Elmesélem nektek, hogy jártam. Elém például folyamatosan Karácsony Gergely-hirdetések tolakodtak pár hónappal ezelőtt. Tudjátok, ez akkor volt, ]]>mikor híre kélt]]>, Karigeri tavaly júniustól szeptemberig százmillió forintot tapsolt el Facebook-hirdetésekre. És mennyire megérte, mi? Milyen pompás miniszterelnökjelölt-jelölt lett belőle… 

Mostanában pedig folyton Márki-Zay-reklámok jönnek velem szemközt, noha nem kértem ilyeneket. És nicsak, máris olvasom a ]]>kapcsolódó hírt]]>: Péter úr az elmúlt hetekben alaphangon 50 millió forintot szórt el önmaga menedzselésére. Állítólag mikroadományokból futotta rá. Nyilván.

Ilyenkor mi van, átlátszós nyomozócskák? Karácsony és Márki-Zay reklámcunamija miatt nincs veszélyben a közösségi média „sokszínűsége”? Azt csak a Megafon veszélyezteti, ugye? (Azt a hazugságot persze, már nem merték leírni, hogy közpénzből reklámoznának, hiszen nemrég ]]>helyreigazítási pert]]> bukott emiatt a DK házi szennylapja.)

Az Átlátszó-cikk legviccesebb része, hogy alá betolták egy tavaly szeptemberi, kapcsolódó anyagukat ezzel a címmel: „Százmilliókat éget el a Facebookon a magyar politika – teljesen értelmetlenül.” És mi derül ki belőle? Például ez: „az ellenzékiek összesítve már majdnem háromszor annyit fordítanak Facebook-hirdetésekre, mint a kormánypártiak”. Mondanom sem kell: akkor nem aggódtak a sokszínűség miatt Gyuri bá élharcosai.

A balliberálisoknak valójában az a bajuk a megafonosokkal (Deák Danival, Trombitás Kristóffal, Bohár Danival, Rákay Philippel és a többiekkel), hogy azon a terepen verik őket bucira, amelyet eddig saját játszóterüknek hittek. Hétről-hétre nyerik a lájkbajnokságokat, sokkal jobbak az eléréseik, mint az örökifjú Juszt Laci bácsi vezette balliberó haderőknek. Emiatt sírnak szegények. Akinek van rá kapacitása, küldjön nekik szívecskéket, hátha segít. 

Borítókép: illusztráció (Fotó: Facebook)

Pilhál Tamás

]]>www.magyarnemzet.hu]]>

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Mindig naprakészen legfrissebb híreinkből!

Emberi kapcsolatok (36) Gazdaság (702) Gasztronómia (539) Autómánia (61) Flag gondolja (36) Tv fotel (65) Életmód (1) Jobbegyenes (2778) Történelem (17) Alámerült atlantiszom (142) Mozaik (83) Vetítő (30) Politika (1582) Rejtőzködő magyarország (168) Mondom a magamét (7501) Belföld (10) Egészség (50) Mozi világ (440) Sport (729) Irodalmi kávéház (537) Tereb (146) Nézőpont (1) Nagyvilág (1309) Titkok és talányok (12) Heti lámpás (310) Szépségápolás (15) Kultúra (6)
]]>eff]]>
]]>free speech]]>
]]>mti]]>