- 0
Erdélyi Péter „újságíró” (valójában ellenzéki politikai propagandista) kiment Brüsszelbe, és az Az Európai Parlament alapjogi bizottságában mesélte el, miért nincs sajtószabadság Magyarországon. Szó szerint mesélt, ugyanis mint politikai propagandista, politikai propagandát folytatott ott is.
Csak két állítását idézem ide, hogy lássuk, hogyan hazudozik a jó ügynök.
- „A nem állami cégek is nagyon óvatosak a reklámköltéseiknél, mert nem akarják magukra haragítani a Fideszt. Így éhezteti ki a rendszer a független sajtót.”
Nos, akkor nézzük, mi a helyzet valójában. Ma (november 12.) a következő hirdetéseket számoltam össze az ellenzéki sajtóban:
HVG: Renault, Samsung, Ikea
Magyar Narancs: Ford, Mercedes, Emirates, Fiat
Index: Volswagen, Cordia, Illy Espresso, Lidl, Huawei, Forevermark ékszer, Gépész Holding, Invitech, Bookline
24.hu : Volvo, Curver, Peugeot, CarNet, Samsung, Telekom, VisitMalta, eremkibocsato.hu (Szent István Bazilika érem!!!), Vodafon, Nikon, Karcher, Coop, Benu gyógyszertár, Hotel Európa Hévíz, Fundamenta
És végül a szegény, kiéheztetett 444: Nespresso, Eucerin kozmetika, KIA, K and H Bank(!), Vodafon, Biasi kazánok.
(Egyáltalán nem biztos, hogy az összeset láttam.)
Mi lenne, ha nem lennének megfélemlítve a hirdetők?
Összehasonlításképpen belekukkantottam a kormánypárti oldalakba is.
888: Cofidis, Bauhaus
Mandiner: Retro Rádió (már ha ez valódi hirdetés?)
Magyar Nemzet: Mitsubishi, Atomenergetikai Múzeum, Vöröskereszt
Ennyiből is látszik, rettenetesen félnek a hirdetők hirdetni – a kormánypárti médiumokban…
Lássuk a másik állítást: „Miután egy középiskolás diák káromkodva kritizálta a kormány egy tavaly decemberi kormányellenes tüntetésen, összehangolt kampány indult ellene. Egy kormánypárti véleményvezér „ribancnak” nevezte (…).”
A hazugság Bencsik Andrásra vonatkozik. Bencsik nem nevezte ribancnak Blankácskát, aki amúgy beperelte őt, és Bencsik meg is nyerte azt a pert.
Nos, ennyit érdemes megjegyezni Erdélyi ügynök brüsszeli fellépéséről.
Bayer Zsolt