- 0
:
Keressük meg ezt a törvényt Szent István törvényei között!
Szerencsénkre az Admontí kódexben (Salzburg) fennmaradt Szt. István I. és II. törvénygyűjteménye. Az I. könyv főleg egyházi jellegű törvényeket tartalmaz; a II. könyv rabszolgák, hatalmaskodók, tolvajlások és a tizedfizetés témáját tárgyalja.

Admontí -kódexben lévő Szt. István törvényei.
Itt bizony semmiféle törvény nincs, mely a rovásírásos könyvekkel foglalkozna. Az interneten keresgélve a következő szöveget találom:

Belépek az Országos Levéltár Arcanum adatbázisába. Próbálom megkeresni a Szilassy család levéltárában a "Szent Istváni" törvényt. Nem találom meg. Nincs itt semmiféle rovásellenes törvény. Vissza az internetre: végre megtalálom az "oklevelet":

Ahogy olvasom, rögtön feltűnik, hogy itt valami nagyon nincs rendben! Nézzük az ordító hibákat:
- Vatikán 1000-ben - Akkor nem volt Vatikán, csak Róma! Illetve: Szent Péter trónusa!
- Dátum - október calendája. (szeptember 23) Jakab apostol ünnepén. Csakhogy Jakab ünnepe már 1000 éve július 25-én van!
- I. István király - honnan tudta volna István, hogy I-ső lesz? Különben nem volt király 1000-ben, csak fejedelem. Legkorábbi koronázási dátum: 1000 december!
- Titkos tanácsbelijeivel - csak főember-szolgák voltak! Királyi tanács az országban nem létezett.
- Szilveszter pápa a kunokat is említi - nem voltak ismertek az országban. Kunország (Cumánia) a kárpátokon túl létezett.
- Az egyházban található pogány betűs imakönyv - abszolút képtelenség. A papok csak latinul tudtak. A lakosság írástudatlan volt.

A Pannonhalmi alapítólevél címsora: "IN NOMINE DOMINI DEI SUMMI! STEPHANUS SUPERNA PROVIDENTE CLEMENTIA UNGARORUM REX."
A magasságbeli Úristen nevében! István a magasságbeli gondviselő kegyelméből a magyarok királya. (Egy valódi Szentistváni oklevél kezdő címsora.)
Ezek után megállapítható, hogy ez az "oklevél" nem 1000-ben íródott, de nem is a későbbi időkben. Ez egy orbitális hamisítvány, melyet egy olyan "ember" irt, ki nem volt tisztába azzal,hogy egy oklevél hogy néz ki a valóságban.
SUMMÁZATA A DOLOGNAK: Szent István nem foglalkozott az ősi rovás írásunkkal, arra ott voltak a latin nyelvet, írást bevezető papok, az ÚJ EGYHÁZ szolgái. Ők viszont valószínűleg nem foglalkoztak krik-krakszokat tartalmazó vésetekkel. Elég volt nekik az ellent álló magyarok szóval-karddal való meggyőzése.
CUI BONO (kinek a javára?)
Forrás: Szűcs Szepsy Levente ; Martelyman