- 0
Ez volna a Momentum új indulója?
Amikor a woke-izmus három pofont kap egyszerre
Vágj pofán valakit a járdán
Rángass ki egy öreg nénit a kocsijából
Fogj fegyvert egy bolti eladóra
Asszed, ez menő, hát legyél hülye, ha akarsz
Ordíts a rendőrrel, köpj az arcába
Taposs rá, gyújtsd fel az ország zászlaját
Igen, asszed, nagyon kemény vagy
De próbáld meg ezt egy kisvárosban
Nézzük meg, milyen messzire jutsz
Errefelé megvédjük a sajátjainkat
Ez volna a Momentum új indulója? Vagy ezt fogja NoÁr reppelni a háttérben, miközben nekivágnak a 749. kordonbontásnak? A szöveget olvasva eleinte úgy tűnhet, de amikor jön a „kisváros” szó, onnantól ki van zárva. A belpesti ficsúrok ilyen helyekről még sosem hallottak. Szóval ez egy dalszöveg. Méghozzá abból a dalból, amelyik épp vezet az amerikai slágerlistát. Jason Aldean: Try That In A Small Town. És a dalnak komoly története van.
A szöveg, amint olvashatjuk, arról szól, hogy a különböző piti kis bűnözők, akik az amerikai nagyvárosokban garázdálkodnak, boltokat rabolnak ki, kocsikat lopnak el, emberekbe random belekötnek az utcán, ezek a kis szarháziak csak a nagyvárosokban tudják ezt csinálni. Mert egy kisvárosban, falun, ahol az emberek ismerik egymást és kiállnak egymásért, ott az első sarkon elkapnák a helyiek, és szarrá vernék a csávót. Ott utcai randalírozás közben a rendőrt sem köpködhetnék. Vagy a nemzeti zászlót. De nem cserélhetnék le szivárványosra sem, mint Karigeri a székely zászlót a városházán. Próbálná meg ezt Csíkszeredán a nagyvad…
Na, de készült aztán a dalhoz egy videóklip is, benne csupa eredeti bevágással, valós eseményekről. Ipari kamerákkal felvett bolti rablások, zászlóégetések, Molotov-koktél dobálások, agresszív tüntetők, rendőröket provokáló aktivisták… Tehát teljesen normális, megszokott amerikai hétköznapok. Mondani sem kell, a liberális megmondóemberek rasszistának titulálták! Pedig sem a szövegben, sem a képekben semmifajta utalás nincs fajra, bőrszínre. És azt a bélyeget is rásütötték, hogy erőszakra buzdít. Értitek: egy dal, amelyik pont arról szól, hogy egy olyan helyen, ahol az emberek még normálisak, ne próbálj erőszakoskodni, mert megbánod.
Érdekes módon ugyanezek a megmondóemberek, akik lejárató akcióba kezdtek Jason Aldean ellen, semmi kivetnivalót nem találtak, sőt, maguk is ünnepelték, amikor a dél-afrikai legfelsőbb bíróság úgy döntött, hogy az „Öld meg a búrt, öld meg a farmert” című kis dalocska nem gyűlöletbeszéd, és az ottani kommunista párt, az EFF vezetője, Julius Malema szabadon énekeltetheti a nagygyűléseken a híveivel. A búrok főleg holland és flamand, kisrészt hugenotta (francia), német és fríz származású telepesek összeolvadásából létrejött etnikai csoport, akik a 17. századtól Dél-Afrikában telepedtek le. A „búr” szó a holland boer, azaz „paraszt” szóból származik. Ma is ilyen értelemben használják a szót a dél-afrikai fehér farmerekre. Bár a hivatalos statisztikák kissé bagatellizálni igyekeznek a kérdést, de a meggyilkolt farmerek száma 1990-től napjainkig 3-4000-re tehető. De egy dalocskában erre felszólítani nem rasszizmus. Ellenben a bűnözők ellen írni és énekelni egy dalt, az igen. A CMT, a Country Music Television le is vette Jason Aldean klippjét a műsoráról.
Tehát adott egy dal és egy klip a bűnözésről, amiben semmilyen utalás nincs a feketékre. Erre a média, a szórakoztatóipar, meg az egész demokrata párti establishment jön, és rasszizmust kiabál. Tehát ha bűnözésről van szó, ők rögtön a feketékre gondolnak. Akkor most ki is a rasszista? De most jön a sztori legszebb része. És ezt most nem cinikusan mondom. Ez egy dögös country dal. A műfaj hozzám amúgy nagyon közel áll, de ez a szám eleinte nem fogott meg. De három hallgatás után már nagyon. Baromi jó, rockos country, nagyon odabasz. És a country zene a szórakoztatóipar utolsó olyan bástyája, amit még nem tudott teljesen bevenni a woke-izmus. Bár sajnos már itt is nagyon erős, lásd a CMT példáját, akik levették a klipet. Vagy Taylor Swift teljes munkásságát. De vannak, akik kitartanak. És a rajongók velük együtt. Merthogy, amint az elején mondtam, a dal vezeti az amerikai slágerlistát! Minden tiltás, eltörlési próbálkozás, a médiában történő lejáratás, stb. ellenére Jason Aldean listavezető. Több tízmillió megtekintés és meghallgatás YouTube-on, Spotify-on, Apple Music-on… A baloldali törlő-csőcselék pont az ellenkező hatást érte el.
És egy apró kis adalék, hogy a második helyezett is egy country dal. Morgan Wallentől, aki egyszer egy kiszivárgott hangfelvételen, abszolút rasszista felhang nélkül használta az “N” betűs szót, a néger angol megfelelőjét. Amit ugyebár szintén tilos használni, amióta a politikai korrektség papjai így döntöttek. Ő egy jó barátját nevezte így, ahogy a feketék is szokták egymást. De ez nem számít. És tökmindegy, hogy azóta bocsánatot kért, fekete vezetőkkel találkozott, ettől még a zenéit levették a platformok, kirúgta a koncertszervező cég. Úgy döntöttek, örökre el kell törölni. Egyvalaki nem döntött így – pontosabban több százezren: a rajongók. Soha nem látott számban kezdték venni a lemezeit, elmentek a saját maga által szervezett koncertekre. És most újra csúcson van.
A harmadik helyezett Luke Combs harca a szélsőbalos woke-maffiával nem volt ennyire látványos, de ez is egy nagyon jó sztori. A dal egy 1988 Tracy Chapman sláger, a “Fast Car” feldolgozása – country-ban. A Washington Post rögtön lehetőséget látott, és azonnal áldozati pózba helyezte Tracy Chapmant. Írtak egy propagandacikket arról, hogy bár a feldolgozásnak köszönhetően Tracy újra reflektorfénybe került, de erre önállóan, ráadásul fekete leszbikus nőként biztos, hogy nem lett volna esélye a country zene világában. Chapman azonban nem kért az áldozat szerepből.
Sosem gondoltam volna, hogy valaha a country listán találom a nevem, de megtisztelő. Örülök Luke sikerének, és annak, hogy egy teljesen új generáció is megismerheti a “Fast Car”-t.
Három country sláger, három bukott akció a woke-balosoknál. És még egyszer, nehogy félreértés essék: nem a country lista első három helyezettje, hanem az összamerikai listáé. Amin amúgy szinte csak hip-hop zene van, meg néhány díszfehér, mint Taylor Swift vagy Miley Cyrus. Mert ezeket tolják le az emberek torkán. De ha a normális Amerika egyszer csak felébred, és a pénztárcájával is szavaz, rögtön más a helyzet. Ezt mutatta a “Szabadság Hangja” című, gyerekkereskedelemről szóló film váratlan, frenetikus sikere is, amiről itt írtam.
És ezt mi is megtehetjük itthon. Minél jobban visítanak a balosok valamitől, annál jobban támogassuk azt. Aki még nem látta, nézze meg az Elkúrtukat és pláne a Blokádot. Nagy Ervin és Nagy Zsolt filmjeit meg kerüljük el jó messzire.
Mondjuk, utóbbihoz épeszű embernek nem kell túl sokat változtatnia a szokásain…
forrás: Pesti Srácok
Forrás - Bádog Bayer Zsolt blogja