- 0
A méltán jelentős Népszabadság például folytatólagosan elkövetett diktatúra fenntartásban tartja bűnösnek, aminek csak tünete a disznólkodás. A Soros-féle Human Rights Watch vezetője „undorítónak” nevezte Schöpflin szavait, a magyar liberális párt pedig – bármi is legyen az – szintén indíttatva érezte magát egy nyilatkozat erejéig. Ezt írják közleményükben: „A Magyar Liberális Párt szerint elfogadhatatlan Schöpflin György, a Fidesz EP-képviselőjének Twitter bejegyzése, amely szerint disznófejekkel lehetne leghatásosabban visszatartani a muszlim menekülteket. A Liberálisok felszólítják a politikust, hogy kérjen bocsánatot a magyarországi muszlim közösségtől!”
Mármost tartozom azzal a vallomással, hogy én bizony ezt nem értem. Schöpflin azért kérjen elnézést, mert a mohamedánok utálják a disznót? Tulajdonképpen a mohamedánoknak kellene elnézést kérni, amiért ilyen kirekesztő és rasszista módon viszonyulnak a sertésekhez. Nem tudok róla például, hogy a sertések is utálnák a mohamedánokat, ennél ők sokkal toleránsabbak. Hol vannak az állatvédők, hogy a sertésekhez láncolják magukat? Azért – lássuk be – a sertés szempontjából a mohamedán sokkal jobb ember, mint a keresztény, hiszen azzal ellentétben nem eszi meg. Így lehet, hogy szegényeket egyoldalú szeretet fűzi a migránsokhoz. Ezen változtatni kell.
Egyáltalán miért kéne Schöpflinnek bármelyik mohamedántól bocsánatot kérnie és különösen miért kéne a „magyarországi muszlim közösségtől”? Azok a mohamedánok, akik kies hazánkat választották lakóhelyül, bizonyára hozzászoktak a sertések látványához. Nem csak a hentesboltok kirakatában láthatják ezeket a nemes állatokat, hanem tulajdonképpen bárhol az országban. Ha mindez annyira bántaná vallási – vagy bármilyen – érzékenységüket, nyilván már elköltöztek volna innen, a tokaszalonna földjéről. De nem tették. Joggal feltételezhetjük tehát, hogy hozzáedződtek e kecses állat jelenlétéhez és – bármit mondott is erről Mohamed – már nem zavarja őket.
Sőt – bár ezt csak félve merem leírni – az is elképzelhető, hogy némi húsvéti sonka, vagy csülökpörkölt esetében már áldozatául is estek a kísértésnek. Azt, hogy isznak mint a kefekötő, a saját szememmel is láttam nem egy esetben. Hja, kérem ezt nevezik majd védekezésképpen integrációnak az elvonón.
Azt, hogy a távolról érkező, domesztikálatlan mohamedánok hogyan gondolkodnak erről a kedves állatról, azt nem tudom. Különös tekintettel arra, hogy a többségük minden bizonnyal életében nem látott még házisertést. Afganisztánban például roppant ritka. Persze lehet, hogy a vallásos nevelés kapcsán képen megmutatják nekik, hogy tudják mitől kell irtózni. Biztos ami biztos, ha mégis kikerülnek a kerítésre, pastu és arab nyelven alá kell írni: disznó, már hogy elérjük a kívánt hatást. Esetleg az illemtani füzetekben, melyek az európai nőkkel való kívánatos bánásmódot írja le, el lehetne helyezni néhány disznólógiai információt is.
A disznófejek kihelyezésének hatékonysága valóban kétséges. Gondolom egyszerűen kikerülik. Van azonban egy ennél sokkal hatékonyabb eljárás is. Szerintem a rendőrség kutyás egységeinek mintájára, létre kéne hozni a határvadász alakulatoknál az őrdisznóval felszerelt csapatokat. Ezek pórázra fogott, jól kiképzett disznókkal járőrözhetnének a kerítés mentén. (A nyitókép azt a jelenetet ábrázolja, amit az éjjellátóval felszerelkezett embercsempész megpillantana ebben az esetben a határ innenső oldalán.) Természetesen a magyar tradícióknak megfelelően, kizárólag a mangalicák használatát javaslom.
Ez annál is inkább igazságos eljárásnak tűnik, mert mint tudjuk a honi disznótartás és fogyasztás fellendülését is a mohamedánoknak köszönhetjük, miután ez volt az az állat, amit a törökök nem hajtottak el adóba. Szerintem ez is az egyik összetevője a disznó iránti utálatnak, hiszen mit ér az az állat az igazhitűek számára, melyet nem lehet elhajtani a hitetlenek adójaként. A későbbiekben tervezett Eurábia gazdasági berendezkedése nyilván tekintettel lesz erre.
Az állati intelligencia kutatói egybehangzóan állítják, hogy a disznó kiemelkedő szellemi képességekkel rendelkezik a háziállataink között. (Ez némileg magyarázza is a mohamedánok viszolygását tőle.) Kitűnő a hallása és a szaglása, ezért messziről kiszimatolja az illegális migránst a gyodánál. Majd vezetője egyetlen rövid parancsszavára utána veti magát és leteríti. Ráfekszik a mellkasára és közvetlen közelről a képébe röfög. A szír menekült – ha túléli a lelki megrázkódást – azonnal visszaindul Pakisztánba.
Sajnos e terv sem nélkülözi a veszélyeket, hiszen előfordulhat, hogy az elszánt migránsok böllérdiverzánsokat fogadnak fel védekezésképpen. Ennek a háborúnak a leírása azonban meghaladja ezen írás kereteit.
Visszatérve a szóban forgó ügyre, volt már Maróth professzornak egy ötlete régebben, melyben a terroristák disznóbőrbe varrását javasolta. Most meg itt van ez. Látható, hogy a civilizációk egymással vívott háborúiban a disznókra nagy szerep vár még. Becsüljük meg őket.