
Nem el?ször fut lyukra a baloldal botrányokozással
Közzétette: www.flagmagazin.hu (https://flagmagazin.hu)

         

 

    Nem el?ször fut lyukra a baloldal botrányokozással  

  2021 augusztus 05.  Flag           

Szöveg méret

  
Mentés     

  
  
  

0 

Még nincs értékelve

Mérték   

    
Álhírgyártás a Teller-levélt?l Korózs Lajos kamuvideójáig

Nem a Pegasus-ügy az els?, amelyre a baloldal hangzatos médiakampányt épített, majd miután állításaik

1. oldal (összes: 4)



Nem el?ször fut lyukra a baloldal botrányokozással
Közzétette: www.flagmagazin.hu (https://flagmagazin.hu)

megd?ltek, szépen lassan kihátráltak a témából. Felejthetetlen hírhamisítás volt például a Teller Edének
tulajdonított állevél közlése a Népszabadságban, de emlékezetes a b?nöz?k közrem?ködésével készült bajai
álvideó, a légb?l kapott amerikai kitiltási ügy és Demeter Márta titoksértése is. A járvány alatt pedig a ment?ket
próbálta meg lejáratni a baloldal.

„Kipukkadt az ellenzéki lufitéma, a kémszoftverügy. Úgy t?nik, hiába mozdult meg globálisan a Soros-féle NGO-
hálózat az Amnesty International vezetésével, jelentetett meg a Telex.hu–444-féle médiauniverzum napi
háromszáz cikket a témában, az emberek nem ültek fel a kamubotránynak, a Momentum Mozgalom hétf?i
tiltakozása is teljes érdektelenségbe fulladt” – írta helyzetértékelésében a múlt heti 500-1000 f?s baloldali tüntetés
után közösségi oldalán Deák Dániel politikai elemz?. A nagy lendülettel beharangozott kémsztori kapcsán azonban
érdemes visszaidézni a baloldal korábbi, hasonló lyukra futásait.

Teller Ede levele

Mint emlékezetes, 2003 szeptemberében a Népszabadságban megjelent egy levél, amelyet a világhír? magyar
atomfizikusnak, Teller Edének tulajdonítottak az egykori lap szerz?i, és amely élesen támadta a Fideszt. Az
állítólagos levél Amerika-ellenességgel és antiszemitizmussal vádolta az akkor ellenzékben lév? pártot. Az iromány
hitelességét firtató kérdések kapcsán Horn Gyula is megszólalt, aki azt mondta: minden jel szerint Teller Ede levele
hiteles, tényleg ? írta. „Nem tudom, olvasták-e: mintha mi írtuk volna” – közölte a volt szocialista kormányf?.
Hamar kiderült azonban, hogy a levél szerz?je valójában egy MSZP-szimpatizáns lehetett, Teller Ede ugyanis még
a 2002-es választások el?tt arról nyilatkozott, hogy a Fideszt támogatja.

A világhír? tudós halála után több nappal kiadott állevélr?l végül Eötvös Pál, a napilap akkori f?szerkeszt?je
kénytelen volt elismerni, hogy hamisítvány. „Nincs birtokunkban a Teller Ede professzor úr által írt levél” – vallotta
be a volt f?szerkeszt?.

Bajai videó

Még ugyanebben az évben, 2013. október 18-án a HVG közölt egy olyan cikket, amelyet Itt a bizonyíték a csalásra:
pénzért és t?zifáért szavaztak Baján címmel tettek közzé. Egy képvisel?i helyért tartott id?közi választáson az
akkori, még az MSZP által dominált baloldal szimbolikus gy?zelmet szeretett volna aratni, de nem jártak sikerrel. A
HVG cikke után Mesterházy Attila, a szocialisták akkori elnöke sajtótájékoztatót hívott össze, Harangozó Tamás
MSZP-s képvisel? pedig feljelentést tett választási csalás miatt. Kés?bb kiderült, hogy Harangozó ehhez már a
HVG-cikk megjelenése el?tt egy nappal csatolt egy videót is, amit bizonyítéknak szánt. A felvételr?l viszont hamar
kiderült, hogy megrendezett volt, elkészítésében az azóta egy bérgyilkossági perben is a vádlottak padjára kerül?
K?rös Gusztáv is részt vett.

Amerikai kitiltási ügy

Egy év múlva, 2014 ?szén robbantották ki az újabb álbotrányt. Az Egyesült Államok hat meg nem nevezett magyar
köztisztvisel?t?l tagadta meg a beutazás lehet?ségét, ennek kapcsán pedig azonnal elkezd?dtek a találgatások a
honi médiában. Az egyik els? érintettként Habony Árpádot nevezték meg, aki kés?bb egy napilappal a kezében
jelentkezett be az USA-ból. A magyar államapparátus vezet?ir?l szóló hírek végül nem bizonyosodtak be, egyedül
Vida Ildikó akkori NAV-elnök mondta azt, hogy nem utazhat az Egyesült Államokba. Vida emellett leszögezte, hogy
nem részese korrupciós ügynek.

Az USA hivatalos szervei 2016 augusztusában végül azt közölték a magyar hatóságokkal, hogy az André
Goodfriend, az Egyesült Államok budapesti nagykövetségének korábbi ideiglenes ügyviv?je által emlegetett
korrupcióra utaló konkrét bizonyítékokkal szemben „az amerikai hatóságok semmilyen konkrét adattal nem
rendelkeznek, információikat a sajtó- és az internet nyilvánosságán keresztül szerezték be”.

Az állítólagos korrupcióról tehát egy hírügynökség riportjaiból és a magyar sajtóhírekb?l tájékozódtak.

2. oldal (összes: 4)

https://magyarnemzet.hu/belfold/vadlott-a-volt-dk-s-bunozo-a-bergyilkossagi-perben-9750491/


Nem el?ször fut lyukra a baloldal botrányokozással
Közzétette: www.flagmagazin.hu (https://flagmagazin.hu)

Demeter Márta szivárogtatása

Óriási hírrel kívánt szolgálni a médiának Demeter Márta korábbi szocialista, kés?bb LMP-s képvisel? 2018
októberében. A politikus a botrányokozás érdekében érzékeny, nem nyilvános katonai adatot tett mindenki
számára elérhet?vé, amikor írásbeli kérdést tett fel a belügyminiszternek egy iratbetekintést követ?en, amelyet a
kecskeméti repül?bázison engedélyeztek neki. A kérdésében szerepelt az az állítás is, hogy szerinte Orbán Viktor
lányát egy katonai repül?gépen hozták haza Ciprusról.

A kormány cáfolatából azonban hamar kiderült Demeter kapitális tévedése, mert valójában egy katonatiszt
kétéves kislánya utazott a gépen, akinek a neve azonos a miniszterelnök lányáéval.

Ekkorra azonban már a honi balliberális sajtó felkapta az ügyet. A 444.hu oldalán például azzal a címmel jelent
meg cikk: A miniszterelnök 14 éves lánya is honvédségi géppel repül haza Ciprusról: nincs már itt több becse a
közvagyonnak, mint Üzbegisztánban. Demeter Márta mentelmi jogát azóta fel is függesztették, jelenleg is folynak
ellene eljárások titoksértés miatt.

Álment?s kamuvideó

A koronavírus-járvány adta lehet?ségeket sem hagyta ki a baloldal, ha botránykeltésr?l, álhírgyártásról volt szó.
Korózs Lajos MSZP-s képvisel? például az Országos Ment?szolgálat székháza el?tt forgatott videót arról, hogy
betegek maradnak ellátatlanul. A felvételen egy magát ment?tisztnek kiadó szélhámos, Németh Athina fejtette ki,
hogy az általa ápolt tíz betegb?l állítólag kilencen elhunytak, mert hazaküldték ?ket a kórházból. Jóllehet,
képvisel?társa videóját Tóth Bertalan pártelnök is megosztotta a közösségi oldalán, azt mégis hamar letörölték,
amikor kiderült, hogy a kisfilm f?szerepl?je soha nem dolgozott ment?ként. Korábban egyébként Szabó Tímea, az
MSZP-vel szorosan együttm?köd? Párbeszéd társelnöke is Németh Athina beszámolóit idézve támadta nagy
hanggal a magyarországi járványkezelést a parlamentben.

Kreft-Horváth Márk - www.magyarnemzet.hu 

  
Tisztelt olvasók!
Legyenek olyan kedvesek és támogassák "lájkukkal" a Flag Polgári Magazin Twitter oldalát a következ? címen:
https://twitter.com/syracuse73. illetve a Facebook oldalát pedig az alábbi címen:
https://www.facebook.com/flagmagazin
- Minden "lájk számít, segíti a magazin m?ködését!

Köszönettel és barátsággal!

www.flagmagazin.hu

  
     
    
   

3. oldal (összes: 4)

http://www.magyarnemzet.hu
https://twitter.com/syracuse73?fbclid=IwAR1gOFheZQtvHBC8StEh8ucDjKmbwW5Vhs5GIsLl4ybji6-Il82JvKDaRdA
https://www.facebook.com/flagmagazin
http://www.flagmagazin.hu


Nem el?ször fut lyukra a baloldal botrányokozással
Közzétette: www.flagmagazin.hu (https://flagmagazin.hu)

          

   
  

Ajánló

   

  

4. oldal (összes: 4)

http://www.magyarmenedek.com/products/16683/100_evvel_Trianon_utan_DVD_-_Drab...

	textsize_select: []
	form_build_id: form-wtwdBDdO6WHa3f60ca_JW8I6HZpERRePamcHT7OTqcQ
	form_id: textsize_form
	vote: []
	form_build_id: form-i8HgtOl66zQehl5A_XTYfkGYJb8nn-psRLHGAktfN6o
	form_id: fivestar_custom_widget


