
Briliáns összeesküvés-elmélet
Közzétette: www.flagmagazin.hu (https://flagmagazin.hu)

         

 

    Briliáns összeesküvés-elmélet  

  2019 május 03.  Flag           

Szöveg méret

  
Mentés     

  
  
  

0 

5

Átlag: 5 (1 szavazat)

Mérték   

1. oldal (összes: 3)



Briliáns összeesküvés-elmélet
Közzétette: www.flagmagazin.hu (https://flagmagazin.hu)

    Ha csak a fele igaz, már régen rossz...

Dézsával ömlik a pénz a ballibeknek

A jelek szerint akkora veszélyben van a sajtószabadság, hogy a liberális elveknek megfelelni akaró (vagy inkább
azt diktáló) mammutcégek is aktivizálták magukat. Legutóbb a Facebook jelentette be a maga polkorrekt
nyelvezetén, hogy cenzúrába kezd, majd a Google-ról is érdekes dolgok derültek ki.

Utóbbi mammutvállalat ugyanis DNI  nev? programja keretében (amelyet azzal a céllal hozott létre, hogy
"támogassa az újságírói szakmát és a min?ségi online tartalomgyártást, valamint felkarolja az online kiadók
innovációs ötleteit") szép pénzeket oszt ki az arra érdemesült médiumoknak, kiadóknak.

Hogy kiknek?

Tavaly a következ?k nyertek összesen 1,3 milliárd forintot:

 ATLATSZO.HU
CENTER FOR MEDIA DATA AND SOCIETY AT THE CENTRAL EUROPEAN UNIVERSITY BUDAPEST
HUNGARY (CEU)
DAVID KORANYI
FÜGGETLEN ÚJSÁGÍRÓK ALAPÍTVÁNYA
INDEX.HU
K-MONITOR ASSOCIATION
MAGYAR JETI (444)
MERTEK MEDIAELEMZO MUHELY (Mérce)
RUSSMEDIA
SZAZAD MEDIA
TRANSPARENCY INTERNATIONAL HUNGARY

Ezen felül még a HVG is írt róla, hogy nyertek pénzt a pályázaton.

https://hvg.hu/tudomany/20180724_google_innovacios_palyazat_hvg_kiado_google_digital_news_innovation_fund
   

Ugye nem kell magyarázni, ahogy zömében a politikai paletta mely oldalát képviselik a fenti m?helyek?

És akkor nézzük az idei magyar nyerteseket:

Index, Magyar Jeti (444.hu), Central Média Csoport (24.hu). És az Origót kiadó New Wave Média.

Illetve mégsem: az utóbbi támogatását visszavonták - számolt be róla az Index nagy örömmel, amelyben arra lehet
következtetni, hogy a Harvardi egyetemhez köthet? liberális Nieman Lab szervezet nyomására történhetett a pénz
visszahívása. A cikk szerint "2008-ban létrehozott Nieman Labnek pedig az a célja, hogy megvizsgálja, hogyan
tudja támogatni a jöv? min?ségi újságírását."

No komment.

És ha bárkinek kétsége lett volna afel?l, hogy mi miért történik, az olvassa el a PestiSrácok.hu által közölteket:

Google=Soros?

A Google News Laben belül m?ködik egy Center for Public Integrity nev? nonprofit, oknyomozó újságírással
foglalkozó nagyon független szervezet is, amely nem kisebb célt t?zött ki maga elé, hogy leleplezze a világot
felemészt? korrupciót, a vezet?k hatalmukkal való visszaélését. 2014-ben ez a szervezet Pulitzer-díjat is nyert a
“független” tevékenységéért. Ha jobban megvizsgáljuk a CPI-t, illetve a Google News Labet érdekes dolgokat
találunk.

A Google News Lab igazgatója Olivia Ma, aki egyben a Center for Public Integrity nonprofit szervezet
igazgatóságának alelnöke is egyben. Olivia Ma nagy karriert futott be a Google környékén, volt már a Google+ hír-

2. oldal (összes: 3)

https://pestisracok.hu/a-google-osszejatszik-soros-szervezeteivel/?fbclid=IwAR1uxA0o33ZJStSNFHK6B1yB-ePpe1y1Qi2wfsqeEwEdikwoOY4DrGZeQVc
https://hvg.hu/tudomany/20180724_google_innovacios_palyazat_hvg_kiado_google_digital_news_innovation_fund
https://hvg.hu/tudomany/20180724_google_innovacios_palyazat_hvg_kiado_google_digital_news_innovation_fund


Briliáns összeesküvés-elmélet
Közzétette: www.flagmagazin.hu (https://flagmagazin.hu)

és médiakapcsolatokért felel?s vezet?je, vagy épp a YouTube “News and Politics” team alapítója. De menedzselte
a YouTube 2012-es “választási stratégiáját”, valamint azért is felelt, hogy a YouTube kiemelt eseményekre
(például az Arab Tavaszra) miként reagál. E mellett ? maga is készített három Obama-interjút szintén a YouTube-
on. A Center for Public Integrity az éves beszámolók alapján 2011-ben, 2012-ben és 2014-ben biztosan kapott
pénzt az Open Societyt?l, a támogatás összege ismeretlen, bizonyos források azonban 1.7 M dolláros
támogatásról is írtak már korábban.

Az elnökségi tagok között volt egykor Christiane Amanpour is, aki annál az ABC News-nál dolgozik, amely szintén
több millió dollárost támogatott Soros Györgyt?l, például 2004-ben, amikor a spekuláns George Bush-t szerette
volna legy?zni. A milliárdos ekkor összesen 27 millió dollárt költött el különböz? “független” médiumoknál,
amelyekt?l azt remélte, hogy majd az ? javára befolyásolják a közvéleményt.

Mauhrer Zoltán
 

  
Tisztelt olvasók!
Legyenek olyan kedvesek és támogassák "lájkukkal" a Flag Polgári Magazin Twitter oldalát a következ? címen:
https://twitter.com/syracuse73. illetve a Facebook oldalát pedig az alábbi címen:
https://www.facebook.com/flagmagazin
- Minden "lájk számít, segíti a magazin m?ködését!

Köszönettel és barátsággal!

www.flagmagazin.hu

  
     
    
   

          

   
  

Ajánló

   

  

3. oldal (összes: 3)

https://twitter.com/syracuse73?fbclid=IwAR1gOFheZQtvHBC8StEh8ucDjKmbwW5Vhs5GIsLl4ybji6-Il82JvKDaRdA
https://www.facebook.com/flagmagazin
http://www.flagmagazin.hu
http://www.magyarmenedek.com/products/16683/100_evvel_Trianon_utan_DVD_-_Drab...

	textsize_select: []
	form_build_id: form-fGN300rEZR1A_YpvrzPqoHX4-Zqhc3Lt-Ab_gWTyV7E
	form_id: textsize_form
	form_build_id: form-PArZXsLXsNtcVkaqz78aI_ixs6O_RmEomy2DZ8UmwJY
	form_id: fivestar_custom_widget


