FLAG

PO AR A New York Times kett?s mércével méri a magyar kormanyokat

MAG?(Z'“ Kozzétette: www.flagmagazin.hu (https:/flagmagazin.hu)

A New York Times kett?s mércével méri a magyar kormanyokat

2018 december 09. Flag

Szbveg méret

90
Mentés

Atlag: 5 (1 szavazat)

Mérték

1. oldal (6sszes: 3)



FLAG . A New York Times kett?s mércével méri a magyar kormanyokat

PO &=

M\AG\A\Z";I Kozzétette: www.flagmagazin.hu (https:/flagmagazin.hu)

Nem aggodtak akkor, amikor az MSZP-SZDSZ alatt 90 szazalékos volt a kormanyparti talsaly.

Mikdzben a gazdasag teljesitménye az el?z? év azonos negyedévéhez mérten 5,2 szazalékkal n?tt, djfent
megtapasztalhattuk, milyen kivalé és széls?ségesen objektiv ellenzéki Gjsagirok dolgoznak ma Magyarorszagon
Magyarorszagért. Tapasztalas ez a javabdl, hiszen az online portalok Ugy tettek eleget tajékoztatasi
kotelezettségeiknek, hogy egészen egyszer?en eldugtak a hirt. Tehéat igen visszafogottan irtak rola.

A GDP noévekedésér?l sz0l6, Magyarorszagra és a kormanyra nézve pozitiv hir ecsetelése helyett olyan
eseményekr?| tuddsitottak, hogy a még a honi ballib portaloknal is fliggetlenebb The New York Times
kommunistazva aggdédott egy kiaddsat a magyarorszagi médiaegyensuly miatt.

A The New York Times munkatarsa amugy szinte biztosan szakért?je a magyar médiapiacnak, a magyar nyelvnek,
a magyarorszagi szerkeszt?ségek szellemiségének, az olvasottsagi és latogatasi adatoknak, no és persze azt is
keni-vagja, hogy tébb mint tiz évvel ezel?tt a Hir TV-n kivil az 6sszes kereskedelmi televizid, a sajtdészabadsageért
a rosszullétig aggddo ballib kollégék altal Heti Nyalasnak csufolt Heti Valaszon kivill az 6sszes hetilap és a
lesajnalt, lenacizott, lefasisztazott és kirekesztett Magyar Nemzeten kiviil az 6sszes napilap balliberalis
szellemiség? volt. Kormanyparti, amikor a szoclibek probéaltak vezetni az orszagot; és ellenzéki, ahogyan most is,
amikor a jobboldal vezeti.

A The New York Times egészen bizonyosan tiz évvel ezel?tt is hasonl6 cikkek tucatjaiban aggédta 6ssze magat,
kovetelve a sajtdviszonyok miel?bbi kiegyensulyozasat. Ja, nem. Akkoriban valamiért nem aggédott a
kiegyensulyozatlan médiaviszonyok és a sajté szabadsaga miatt a manhattani szerkeszt?ség egyetlen tagja sem.

A The New York Timesrdl érdemes par dolgot az agyunkba vésni. A napilap természetesen nem objektiv, k6zépen
allé Gjsag, hanem balliberalis. Persze nem vallaltan, hiszen a ballib média képvisel?i nem olyanok, mint példaul mi,
akik nyilt lapokkal jatszunk. A fuggetlen-objektivitds alcaja mogé bljva mondjak meg a legkevésbé sem fliggetlen-
objektiv tutit.

A lap széls?ségesen Donald Trump-ellenes, viszont a demokratakért és Hillary Clintonért valésaggal rajong.
Persze nem azért, mert balliberalis szellemiség? lenne a szerkeszt?ség, ugyan! Pusztan amiatt, mert a lap tagjai
osztottak, szoroztak, tajékozdodtak, majd a szaraz tényeket figyelembe vették, végil mérleget vontak, és ugy
dontdttek, Trump egy biidos tahd, Hillary viszont egy felvilagosult demokrata, tehat csak és kizarélag ? lehet
alkalmas Amerika vezetésére.

A napilap egyébként olyannyira objektiv, hogy komoly hirdetési kedvezményeket ad baloldali csoportoknak, példaul
a MoveOn.org nev? lobbicsoportnak, mikézben teljes arat szamit fel a konzervativ csoportoknak. De ez esetben is
biztosan gondos mérlegelés el?zhette meg a hirdet?kre vonatkozd, egészen specidlis szabalyok meghozatalat.

A The New York Times szerint a Népszabadsag bezarasa is a flggetlen sajtd elleni tAmadas volt.

Mar csak az a kérdés, hogy a Népszabadsag pontosan mit?l is volt fliggetlen. Az MSZP-t?I? Mert emlékeim szerint
a Magyar Szocialista Part alapitvanya, a Szabad Sajté Alapitvany jelent?s részt tulajdonolt a Népszabadsagban. A
szocikon keresztiil ment is a partpénz a napilapba, a lap pedig meg is halalta a milliokat. Erdekes ez a fajta
fuggetlenség. A partossag, érti a fene, miért, de a Népszabadsag esetében nem volt probléma a The New York
Times szerint. S?t!

Nem aggddtak a manhattani kollégak akkor sem, amikor a szoclib kormany alatt Svaby Andrasék egy ugyanolyan
szellemiség?, f?m?sorid?ben sugarzott magazinm?sort csinaltak, mint amilyet mostanaban lathatunk az ATV-n.
Tobbmillios nézettség? kormanybarat, kormanyparti m?sort sugarzott a MSZP-SZDSZ-kormanyzas alatt vasarnap
esténként a TV2. Az akkoriban csak voros TV2-nek csufolt televizid. A Bardos Andras-féle hirek elfogultsaga
legkevesebb tizszerese volt a ma lathaté Tényekének. Bardos, az akkori TV2 hirhattérm?soranak vezet?je
Medgyessy nagy cimboraja volt.

Egy alkalommal ? és felesége véletlenil pont ugyanakkor, ugyanabba a kubai hotelbe mentek szilveszterezni,
ahova a volt D—209-es szigoruan titkos tiszt, vagyis a miniszterelndk is. Bardos akkor igy magyarazkodott: évek 6ta
ugyanazzal a barati tarsasaggal szilvesztereznek, ez tortént akkor is. Meg is latszott a TV2 hirm?soran a nagy
haversag! Kbzben a kdzszolgalati tévé azt a hamis latszatot kivanta kelteni, hogy a miniszterelndk itthon van. A
korméanybarat baloldali média, idesorolva az allitélag csak a piaci szempontokat szem el?tt tartdé kereskedelmi tévé-
és radidallomasokat, tovabba a magankézben Iév? lapokat, szintén falaztak a miniszterelndknek.

2. oldal (6sszes: 3)



FLAG . A New York Times kett?s mércével méri a magyar kormanyokat
MAG?\Z'“ Kozzétette: www.flagmagazin.hu (https://flagmagazin.hu)

A Mokkat az a Havas Henrik vezette, aki a Horn—Kuncze-kormanyban volt allamtitkar, és vilagéletében balliberalis
Ujsagiroként tevékenykedett. llyen ?rilten fliggetlen volt akkoriban a TV2. Most persze megy a hisztéria, megy a
nyavalygas meg a diktatdrazas amiatt, mert a Tények egy 6rajabol hat percig nem ellenséges szellemiség? politikai
hirek mennek. Tényleg dobbenet. Sose volt még ilyen! Tényleg nem, mert Bardosék hiradonként legalabb tizenot
percen keresztil toltak az MSZP-SZDSZ-kormanypropagandat. De akkor sem sipakoltak a Magyarorszagon
dolgozé ballib kollégék. Es persze a The New York Times is beszédes cséndbe burkol6zott.

Végil a médiaegyensuly emlegetése kapcsan par adat: a kormanybarat organumok valamivel tébb mint 2,2 millié
hirfogyasztohoz jutnak el, a kormanykritikusok pedig legalabb 4,4 milli6 f?t érnek el, ami kétharmados ellenzéki
dominanciét jelent a médiapiacon.

Az online tér még nagyobb aranytalansagot tiikr6z. Az online hirfeliiletek viszonylataban 71:29 szazalékos
aranyban érnek el tobb felhasznal6t a korméanyellenes médiumok.

Ez tényleg diktatdra. Az. Balliberdlis diktatira.

Apati Bence - www.magyaridok.hu

Tisztelt olvasok!

Legyenek olyan kedvesek és tAmogassak "lajkukkal" a Flag Polgéari Magazin Twitter oldalat a kbvetkez? cimen:
https://twitter.com/syracuse73. illetve a Facebook oldaléat pedig az alabbi cimen:
https://www.facebook.com/flagmagazin

- Minden "lajk szamit, segiti a magazin m?kodését!

Kdszonettel és baratsaggal!

www.flagmagazin.hu

DR. DRABIK JANOS

100 EVVEL “"RIANON UTAN | |-

DVD

Ajanlé

3. oldal (6sszes: 3)


http://www.magyaridok.hu
https://twitter.com/syracuse73?fbclid=IwAR1gOFheZQtvHBC8StEh8ucDjKmbwW5Vhs5GIsLl4ybji6-Il82JvKDaRdA
https://www.facebook.com/flagmagazin
http://www.flagmagazin.hu
http://www.magyarmenedek.com/products/16683/100_evvel_Trianon_utan_DVD_-_Drab...

	textsize_select: []
	form_build_id: form-EcfRndjkhs2Ni8XBgZvE8YmX1ljO76YNaI6WEP1xrLo
	form_id: textsize_form
	form_build_id: form-JZuQ0e2TwPdSioMGLIvPzFEoWLx7WRJLx7w3La_Vo-o
	form_id: fivestar_custom_widget


