FLAG . Lovas Istvan: Ujra a LIBE torz tiikrében
G"AZ|N Kozzétette: www.flagmagazin.hu (https:/flagmagazin.hu)

Lovas Istvan: Ujra a LIBE torz titkrében

2015 januér 25. Flag

Szbveg méret

90
Mentés

°0

Ertékelés kivalasztasa Még nincs
értékelve

Mérték

Eqgy kis ir6nidval szemlélve valéban humorosra sikeredett csiitdrtokon az EU-ban az a két és fél 6ras meghallgatas,
amelyen, ki tudja hanyadszorra, ismét az emberi jogok magyarorszagi helyzetér?l targyalt a LIBE, {...}

1. oldal (6sszes: 4)



Lovas Istvan: Ujra a LIBE torz tiilkrében
GAZIN Kozzétette: www.flagmagazin.hu (https:/flagmagazin.hu)

{...} az Eurdpai Parlament (EP) &llampolgari jogokkal, valamint bel- és igazsagugyi kérdésekkel foglalkozo
szakbizottsaga.

Miutan eleve megvontak a Néppart jogat, hogy az is megnevezhessen egy felszolalét, testiiletileg vonultak ki e
jogokra és szabalyokra oly kényes bizottsag Glésér?l. Ahol azutan mindenki akkorat hazudott, amekkorat akart.
F?ként az ellenoldali magyarorszagiak, akik, ellentétben a tobbi huszonhét tagallam delegécidjaval, kényeztet?
wellnessfurd?ben érzik magukat, ha a sajat hazjukba hatalmasakat raghatnak, f?ként akkor, ha a rigas
hangoztatott inditdoka nem igaz.

A Soros budoéarjabol kinbv? Atlatszo.hu f?szerkeszt?-helyettese, Mong Attila azt allitotta, nalunk ,puha cenzura”
m?kddik (értsd: nincs ré adat), és hogy a f?ként az RTL Klubot terhel? reklamadoét is a nyomasgyakorlas
eszkbdzeként vetették be.

LIBE

Aki alaposabban elemzi a balliberalis magyar sajtot — marpedig ez a kulféldi sajto f? és szinte kizardlagos forrasa,
kilénosen, ha a sajtészabadsagunkrol van sz6 —, megdllapithatja, paratlanul all a vilagon azzal, hogy egyazon
mondaton belll tett kijelentéseivel zavartalanul cafolja 6nmagat. Az egy-két napon belll megjelen?, egymast kizard
JLenyeket” vagy ,érveket” rendre attdl fligg?en vetik be, hogy melyik politikai oldalrdl tesznek emlitést.

Egy sajtéjaban elnyomott orszagban — Kazahsztan, Uzbegisztan és egyéb, hozzank hasonlitott orszagok médiajat
tekintve - vajon elképzelhet?-e, hogy ott egy negyed évszazad alatt csupan egyetlen cikket tiltanak be? Ugye,
nem? Kivéve nalunk.

Az Index.hu nev?, hatalmas olvasottsagu balliberalis hirportal januar 15-én ezzel a f? cikkel jelentkezett: ,Itt van az
els? cikk, amit Magyarorszagon betiltottak”. igy kezd?dik: ,Elrendelte a Kuruc.info holokauszttagadé cikkének

2. oldal (6sszes: 4)



FLAG . Lovas Istvan: Ujra a LIBE torz tiikrében

PO &=

M\AG\A\Z";I Kozzétette: www.flagmagazin.hu (https:/flagmagazin.hu)

torlését a birsag...” Vagyis nalunk csak jogi eljaras érhette el egy cikk torlését. Es nem a kormany. Nurszultan
Nazarbajevéknél kissé méas a helyzet.

A LIBE csutortoki targyalasan ismét elhangzott a vad, hogy az Uj reklamadé az ellenzéki sajtét még inkabb kordaba
szoritotta. De ennek ellenkez?je az igaz. Ezért nem meri leirni a tényeket a magyar sajté helyzetét folyamatosan a
szerkeszt?k elvarasanak megfelel?en meghamisitd kulfoldi rabszolgamédia. Az (j reklamado bevezetése utan az
ellenzéki hangok — amelyek messze tulstlyban vannak — még er?sebbek lettek. Az el?tte apolitikus RTL Klub raallt
az intenziv, kormanyt tAmadoé politizalasra. Vagyis n?tt a sajtészabadsag.

A kormany ,sajat médiaja” sinylette meg legjobban az Uj helyzetet: tébb mint egy tucat Gjsagirét menesztettek a
Magyar Nemzett?l, m?sorokat vagtak vissza a Hir Tv-nél, de ezekr?l pisszenni nem engedik a kilfoldi médiat,
hiszen akkor éppen az ellenkez?je bizonyosodna be, mint amir?l éveken at hazudtak. Es miként lehet mutatdésan
eladni a magyarorszagi sajtoszabadséag tovabbi romlasa kategoridban azt a tényt, hogy a kdzszolgalat 6nallo
hircsatornat indit? Hat nem agy tudtak Nyugaton a Le Monde, a Frankfurter Allgemeine Zeitung és tarsai olvasai,
hogy itt csak kormanypropaganda aramlik a képerny?r?1? Akkor viszont miért kellene félni attol, hogy jon plusz még
egy, ugyanazon kormanypropagandat sugarz6 adé?

A Népszabadséag januar 16-i szamanak szalagcime ezt orditotta: ,Elbdcsuzhat a tamogatéstél a jobboldali
sajtébirodalom.” Ugyanennek a szamnak a vezércikke igy kezd?dik: ,Az RTL Klub utan a Hir Tv és tarsai is
beszallnak a hirversenybe...”

A jobboldali sajté6 kormanyzati tamogatasat immar 6t éve naponta tamadé és sokall6 kilfoldi sajté nalunk lebzsel?
fullajtérjai sem ,vették észre” az alapvet? fordulatot.

A balliberalis sajtd leghazugabb allitasaival szemben a jobboldali média kissé bénultan all. Nemigen készitett
szamszer? kimutatast arrdl, hogy mennyien nézik példaul az RTL Klubot, az ATV-t, a Hir24-et 6sszesen, szemben
az egyébként szintén a balliberalis sajtoban méas esetekben ,néz?szamilag” lesajnalt MTV-vel, a Hir Tv-vel és az
Echo Tv-vel 0sszevetve. Ugyanez vagy még nagyobb ellenzéki er?félény van az internetes és a nyomtatott sajtd
vilagaban. HVG, Figyel?, 168 Ora, Vilaggazdasag, Népszabadsag, Népszava, valamint a balliberalis életérzést
kdzvetit? n?i és divatlapok. A felsorolas vég nélkul folytathato.

Es hogy nalunk szigorodna az egyébként nem létez? cenzlra?

»A magyarok mintha minden percben azt varnak, mikor zadul a nyakukba egy Ujabb vodoér szar”; a Hir24.hu
portaljanak csiitortok este ez volt a vezet? anyaga. Képzeljiik el ezt a megfogalmazast barmely mas orszagban. igy
az Egyesilt Allamokban, ahol a médiahat6sag azonnal sulyos biintetést szabna ki az amerikaiak nyakat a
fekaliaval 6sszehoz6 organumra.

Nalunk a médiahatdsag ezzel szemben az MTV kormanyparti Hiraddja ellen inditott eljarast, amiért annak
m?sorvezet?je egy hirhez kommentart f?z6tt. Mig az MTI — amely rendszeresen nem akar észrevenni a balliberalis
oldalnak kinos kulféldi hireket — nyugodtan kommentéalhat, hiszen az nem tartozik a médiahat4sag felligyelete ala.
Mint tette ezt januar 12-én, amikor a lap pekingi tudésitdja az angol nyelv? kinai Global Timest ,,Az els?sorban
nacionalista hangvétel? publicisztikairdl ismert napilap”-ként min?sitette, ,szokatlannak” nevezve a szerkeszt?ség
gesztusat, hogy egyittérzését fejezte ki a Parizsban lel?tt Gjsagirokkal.

Franciaorszagban — ahol minden van, csak sajtdszabadsag nincs — januar 22-én derilt ki, hogy mar egy hete
letartoztatdsban van egy tizenhat éves fil, aki nem Mohameden, hanem a Charlie Hebdo hetilapon élcel?détt.
Mikdzben a koztarsasag sajtoja egy nyikkanassal nem mert kiallni a fii sz6lasszabadsaga mellett.

Nalunk az ellenzéki sajté a Paradicsomban él. A médiahatdsag nemhogy a legdurvabb, gyilkossagra, s?t
tdmegmeészarlasra felhivé szévegeit nem ,veszi észre” a — mint tudjuk — ,betiltott” Klubradionak, de a ,vilaghir?
add” az addfizet?k pénzén, ingyen sugarozhatja m?sorat, mikdzben e hatdsag sulyos milliokkal is tAmogatja
egyebek kdzott olyan programjait, amelyekben visszatér? téma a hazai sajtészabadsag hianya. Kazahsztan?
Dehogy! Sajtéparadicsom a médiaban tulsulyos ellenzéki médianak.

Lovas Istvan — magyarhirlap.hu

Tisztelt olvas6k! Legyenek olyan kedvesek és tAmogassék "lajkukkal" a Flag Polgari Magazin facebook oldalat,
a kovetkez? cimen: https://www.facebook.com/flagmagazin

3. oldal (6sszes: 4)


https://www.facebook.com/flagmagazin

)

FLAG . Lovas Istvan: Ujra a LIBE torz tiikrében
MﬁbﬁZlﬁ Kozzétette: www.flagmagazin.hu (https://flagmagazin.hu)

- Minden "lajk szamit, segiti a magazin m?kodését!

Kdszonettel és baratsaggal!
www.flagmagazin.hu]]>

DR. DRABIK JANOS

100 EVVEL TRIANON UTAN

DVD

Ajanlé

4. oldal (6sszes: 4)


http://www.flagmagazin.hu
http://www.magyarmenedek.com/products/16683/100_evvel_Trianon_utan_DVD_-_Drab...

	textsize_select: []
	form_build_id: form-d9Zf7LEI-7DbYzGNAAduBkNmmzoQp8JYh3A1zUcVi-A
	form_id: textsize_form
	vote: []
	form_build_id: form-hn80Fx17ZBR5fw0lUZOFO3fvSG1OvlaKDuykXDy6eFY
	form_id: fivestar_custom_widget


