
Lovas István: A legnagyobb német bestsellerr?l totális a hallgatás
Közzétette: www.flagmagazin.hu (https://flagmagazin.hu)

         

 

    Lovas István: A legnagyobb német bestsellerr?l totális a
hallgatás  

  2014 október 14.  Flag           

Szöveg méret

  
Mentés     

  
  
  

0 

5

Átlag: 5 (1 szavazat)

Mérték   

1. oldal (összes: 4)



Lovas István: A legnagyobb német bestsellerr?l totális a hallgatás
Közzétette: www.flagmagazin.hu (https://flagmagazin.hu)

    
Ulfkotte: a német médiát a politikusok, a titkosszolgálatok és a nagyt?ke irányítja az USA szája íze szerinti
transzatlanti kapcsolatok és Izrael érdekében.A Frankfurter Allgemeine Zeitung volt külpolitikai szerkeszt?je és
haditudósítója a „civil” szervezetekr?l és George Sorosról is ír.

Udo Ulfkotte 17 éven át a vezet? német konzervatív napilap, a Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ) külpolitikai
szerkeszt?je, illetve haditudósítója volt. Kötete szeptember 11-én látott napvilágot a német könyvpiacon
Megvásárolt újságírók – Miként irányítják a politikusok, a titkosszolgálatok és a nagyt?ke a német tömegmédiát
címmel. Annak ellenére, hogy a legnagyobb német internetes könyvterjeszt?, az Amazon.de csak szeptember
22-én kezdte árulni, néhány nap alatt sikerlistájának a csúcsára hágott. Vagyis Németország legnagyobb
példányszámban vásárolt könyve lett. Miközben err?l a megasikerr?l a német sajtó egyetlen szót sem ejtett.

A kínos hallgatás oka egyszerre a könyv tartalma és szerz?je. A 336 oldal terjedelm?, mintegy hatszáz
lábjegyzettel ellátott m?vet nem lehet a szokásos „összeesküvés elmélet” felkiáltással elhessegetni, hiszen a
szerz? maga is több mint másfél évtizeden át Németország legtekintélyesebb napilapjának szerkeszt?je volt. Ezért

2. oldal (összes: 4)



Lovas István: A legnagyobb német bestsellerr?l totális a hallgatás
Közzétette: www.flagmagazin.hu (https://flagmagazin.hu)

könyvében több helyen bocsánatot kér és kijelenti, szégyelli, amit tett. Vagyis azt, hogy pénzért, luxusutazások és
egyéb juttatások fejében azt írta, amit megrendeltek t?le.
  Ulfkotte táblázatokban mutatja be, hogy Németország legnagyobb médiumainak vezet?i és elit újságírói név
szerint mely lobbiszervezet/ek/ tagja vagy hová vannak „bekötve”. Néven nevezeti azokat is, akik a kulisszák
mögött a médiát propaganda szempontból egyetlen irányban befolyásolják. Ilyenkor csak a hallgatás a kivezet? út.
Mert az sem jön be, ha az érintettek összeesküvés-elméletek felemlegetésével akarják hitelteleníteni a
mondanivalót. Vagy mint nálunk szokták a f?leg Soros-támogatású portálok, amelyek vicsorító kínjukban
holdfénynél hódb?rbe varrt iratokról, paksi cs?szkunyhóba tévedt jugoszláv búvárokról „konteóznak”. Márpedig a
kötetben igen egzakt módon bontakozik ki az, ahogyan például a David Rockefeller által alapított Trilaterális
Bizottság, a Bilderberg csoport és más transzatlanti intézmények szabják meg az irányt a médiának.
 A könyvben b?ségesen adatolt valóság a legvadabb „konteós” képzeleten is túltesz. Hiszen arra is fény derül,
hogy a német szerkeszt?ségekben (!) dolgozó titkosszolgálati ügynökök olykor azt is megszabják, hogy ismert
újságírók közül kinek a neve alatt jelenjék meg egy-egy el?re megírt cikk. Amiért persze az illet? busás
pénzjutalomban részesül.
 A FAZ korábbi munkatársa leszögezi: teljesen mindegy, hogy melyik német lapot vesszük meg, mely német
tévéadót nézünk: egyforma és manipulált üzenetet kapunk. Amire a németek egyre inkább ráébrednek. Ezért
esnek drámai gyorsasággal a nyomtatott lapok példányszámai. Könyve végén Ulfkotte egyenesen lázadásra
szólítja fel honfitársait: még kevesebb lapot vásároljanak, hogy még több hazug, megvásárolt újságíró maradjon
munka nélkül. Azok, akik hatalmas ken?pénzért teljesítik irányítóik utasításait. Miközben arra bíztatja olvasóit, hogy
egyes, eddig nem manipulált, internetes forrásokat olvassák, melyek közül fel is sorol néhányat.
 A szerz? pontosan bemutatja azt is, mely adó vagy mely lap melyik politikai párthoz tartozik. A „független”
közszolgálati ZDF televízióban például csaknem minden szerkeszt?nek párttag könyve van. A német médiában a
„nézetek sokszín?ségét” pedig csak tetetik. A valóság az egyen hazugság, legyen szó az amerikai külpolitikáról,
az USA elnökér?l vagy az euró hasznosságáról. Itt jegyzend? meg, hogy néhány éve már kiszivárgott annak a
szerz?désnek a szövege – és a Wikipediára is felkerült -, amelyet minden olyan újságíróval aláíratnak, aki az Axel
Springer óriáskiadó valamelyik lapjához szeg?dik el, mint a vezet? német bulvárlaphoz, a Bild-hez, vagy a hazai
balliberálisaink által szintén oly kéjjel „német jobboldali konzervatív”-nak nevezett Die Welt-hez. E szerz?dés öt
pontja közül az egyik a transzatlanti kapcsolatok támogatása, a másik Izrael állam lényegi jogainak és a zsidó-
német megbékélés el?mozdítása.
 Ulfkotte maga is titkosszolgálati szakért?, és tagja volt az amerikai Marshall Memorial Fund nev?, szintén a
„transzatlanti baráti kapcsolatok elmélyítésén” dolgozó szervezetnek, amely egyike a német médiát irányító
intézményeknek. A szerz? már könyve elején leszögezi, hogy a német hírekre a legnagyobb befolyást az Egyesült
Államok és Izrael gyakorolja. Olyan kézikönyveket is említ, amelyek rögzítik, mely min?ségi médiumokra kell hatást
gyakorolni. E médiumok mer? véletlenségb?l ugyanazok, amelyekben hazánkról a legvehemensebb támadások
jelennek meg.
 Az amerikai hadügyminisztérium hosszú évek óta dollár milliárdokat költ arra, hogy világszerte a neki megfelel?
propaganda jelenjék meg a médiában, tudjuk meg szintén. E minisztérium egyik ilyen törekvése, hogy Amerikát
kedvez? színben tüntesse fel, míg Oroszországot a gonosz országának.
 Egy Lengyelországból a II. világháború idején menekült család gyermekeként Németországban feln?tt Josef Joffe,
a balliberális Die Zeit cím? hetilap kiadó-f?szerkeszt?jér?l sok szó esik a könyvben. ? egy CIA-hez közeli
agytrösztnek, az Aspen Institute-nak is a tagja. Joffe médián túli szerepéb?l Ulfkotte majd’ húszat sorol fel,
beleértve az olyan igazgatótanácsi tagságot, mint a New-yorki Goldman Sachs alapítvány, az izraeli Ben Gurion
Egyetem vagy a Nemzetközi Stratégiai Tanulmányok Intézete. A Die Zeit szintén a mindenkori jobboldali
kormányok idején Magyarországot támadó német médiumok frontvonalába tartozik.
 A szerz? részletesen ismerteti nem csak a megvásárolt újságírók által leírt hazugságokat, de azt is, hogy milyen
esetekben kell hallgatniuk. Mint amikor haditudósítóként szemtanúja volt, hogy az 1980-tól 8 éven át tartó Irak-Irán
háborúban Irak német gyártmányú mérges gázt vetettek be. Arról egyetlen sort sem írhatott és az elgázosított iráni
holttestekr?l készült fotóit se helyezhette el lapjában.
  Ismerteti azt is, hogy kik állnak egyes nemzetközi újságíró szervezetek mögött. A „sajtószabadságot véd?” és az
egyes országokban meglév? sajtószabadságot osztálozó Tudósítók Határok Nélkül nev? szervezetr?l például azt
írja, a mögött korábban az amerikai külügyminisztérium és George Soros /ne hamisítsuk meg hivatalos nevét/ állt.
 Ulfkotte kitér az újságírókat irányító szervezetek funkciójának bemutatására is. A Trilaterális Bizottságról azt írja,
hogy számára a „globális kormányzás kormányok nélküli kormányzást, kormányok nélküli világuralmat jelent”.
Hozzáteszi: e bizottság „világszerte szét kívánja rombolni az állami funkciókat és úgynevezett nem kormányzati
(civil) szervezeteket használ fel arra, hogy a meglév? kormányok feje fölött a népek sorsát irányítsa”. Ó, ártatlan
Norvég Alap! – kiálthatnánk fel.
 Ami Sorost illeti, róla a szerz? idézi a baloldali brit New Statesman nev? hetilap egyik, 2003-ból megjelen? írását
is, mely szerint „George Soros talán nem nevezhet? közvetlenül fizetett CIA-ügynöknek, mint azt néhányan
megtették. De az kétségtelen, hogy cégei és civil szervezetei szorosan együttm?ködnek az amerikai

3. oldal (összes: 4)



Lovas István: A legnagyobb német bestsellerr?l totális a hallgatás
Közzétette: www.flagmagazin.hu (https://flagmagazin.hu)

terjeszkedéssel. Soros, Rockefeller és a transzatlanti agytrösztök „mindenekel?tt hatalomstratégiai és gazdasági
megfontolásokból a korábbi keleti tömb országaiban, a Közel-Keleten és Észak-Afrikában kormányok
megdöntésében vettek részt.” Ulfkotte a Soros-féle Nyílt Társadalom alapítványokat az ilyen, „népi” puccsok
szervezésében els?rend?en fontosként mutatja be. A német média pedig mindebben tev?legesen segíti ?t, írja
kés?bb.
 A kötet szerz?je a Kádár id?kben is külföldön utazgató, szabaddemokrata ellenzéket agyonszeret? Joachim Gauck
német államelnököt sem kíméli. Leírja róla, hogy tagja az igen befolyásos elit transzatlanti társaságnak, a berlini
székhely? Atlantik-Brücke (Atlanti Híd) szervezetnek.
 Könyve legvégén a Frankfurter Allgemeine Zeitung volt munkatársa „megfenyegeti” a német médiát azzal, hogy
kötete csupán az els? része egy trilógiának.
 Tanács politikusainknak: ha német újságíró közelít feléjük el?re megrendelt cikkéhez jobboldali mondatfecniket
„gy?jtve”, azzal üdvözöljék, hogy rákérdeznek, élvezték-e Ulfkotte könyvét.

(Lovas István, FB, 2014-10-12)

forrás: Lovas István facebook

Tisztelt olvasók! Legyenek olyan kedvesek és támogassák "lájkukkal" a Flag Polgári Magazin facebook oldalát,
a következ? címen: https://www.facebook.com/flagmagazin
- Minden "lájk számít, segíti a magazin m?ködését!

Köszönettel és barátsággal!
www.flagmagazin.hu]]>

     
    
   

          

   
  

Ajánló

   

  

4. oldal (összes: 4)

https://www.facebook.com/flagmagazin
http://www.flagmagazin.hu
http://www.magyarmenedek.com/products/16683/100_evvel_Trianon_utan_DVD_-_Drab...

	textsize_select: []
	form_build_id: form-aKkTyVq4wF0_JLC1cyDd-0K7H5LKQ00OzxB28KO8Ny4
	form_id: textsize_form
	form_build_id: form-v1DQ3GdHUwFREQkS0HC0TvR3AOJT6dEqgcEA4GoT1Mo
	form_id: fivestar_custom_widget


