ELAE . Lovas Istvan: Az igazi
G"AZ|N Kozzétette: www.flagmagazin.hu (https://flagmagazin.hu)

Lovas Istvan: Az igazi

2014 szeptember 27. Flag

Szbveg méret

90
Mentés

* 0
Ertékelés kivalasztasa Még nincs értékelve

Mérték

A német allami Deutsche Welle adojanak vezet?je, Peter Limbourg tegnap egy médiaszakportalon kifakadt, hogy
Vlagyimir Putyin ,propagandajaval” most mar szembe kellene allitani egy angol nyelv? globalis tévécsatornat,
amely ,zaszloshajonak” kellene lennie.

1. oldal (6sszes: 4)



FLAG . Lovas Istvan: Az igazi

-~
~

Kz|ﬂ Kozzétette: www.flagmagazin.hu (https:/flagmagazin.hu)

A DEUTSCHE WELLE F?NOKE BEIJEDT AZ OROSZ GLOBALIS RT TELEVIZIOTOL — A TENYEKT?L VALO
RETTEGESEBEN GIGANTIKUS BUTASAGOT BESZEL

Tegnapi sikolya itt olvashat6: http://meedia.de/2014/09/24/deutsche-welle-chef-limbourg-will-putins-propaganda-
endlich-paroli-bieten/

A VELEMENYEK PIACAN AZ IGAZI ,MASSAG” HALALOS VESZELYT JELENT A LIBERALISOKNAK ES AZT
MEGOLIK

[E cikk ismerteti azt is, miként tiltottdk be orszagokban és féldrészeken a globalis PRESS TV-t/

* % %

A német allami Deutsche Welle adéjanak vezet?je, Peter Limbourg tegnap egy médiaszakportalon kifakadt, hogy
Vlagyimir Putyin ,propagandajaval” most mar szembe kellene allitani egy angol nyelv? globdlis tévécsatornat,
amely ,zaszloshajonak” kellene lennie. Az angol nyelv? RT (kordbban Russia Today) tévéadorol ezt mondta a
nyugati nézetek hegemanigjanak orosz megttrése miatt ?rjong? allami alkalmazott: ,Putyin massziv, éveken &t
tervezett kisérletével allunk szemben, amelynek célja, hogy a vildg nyilvanossagat megnyerje maganak.
Alternativat kell 1étrehoznunk”.

& DWW, Wagunia

A Deutsche Wellének, mondta, nem szabad hagynia, hogy ,a Russia Today, az al-Dzsazira és a /kinai/ CCTV
News magyarazza a néz?knek a nemzetkdzi politikat”. Limbourg a felsorolasbdl kihagyta az irani Press TV-t,
amelyet mar leparancsoltak a m?holdakroél /a részleteket |asd kés?bb/.

Szdgezzik le azonnal: aki ma nyugati propagandara kivancsi, szamtalan angol nyelv? globalis tévéallomast
nézhet, amelyek ugyanazt a kovet fljjak legyen az a Kozel-Kelet, Oroszorszag vagy az USA haborus politikdjanak
tetszet?s becsomagolasa. Barki akadalytalanul nézheti a CNN-t, a BBC-t, a Bloomberg-et, a Euronews-t, vagy
nézheti a francia allami France24 globalis angol és francia nyelv? adasat is.

A gyava széllodak vilagszerte csak az utdbbiakat veszik be kinalatukba. Igen ritkan tesznek kivételt az orosz RT
angol nyelv? adéval.

Limbourgnak azért is elment az esze, mert a sajat feliigyelete ala tartozé allami Deutsche Welle mar most
Uzemeltet egy globalis tévéadot, a DW-TV-t, angol, német és arab nyelven. Az ? hibdja, hogy igen kevesen nézik.
De azoknak, akiknek nem lennének elegend?ek ezek az egy kaptafara m?k6d?, egyen nézeteket sugarzo
tévéadok, ott vannak a washingtoni allami propaganda radio és tévéadok, mint az Amerika Hangja, a Pragaban
m?kod? Szabad Eurépa/Szabadsag Radio, a Szabad Azsia Radi6, az arab nyelven sugarzé Al Hurra tévé és a
Radio Sawa, a perzsaul Irannak szintén amerikai propagandat szér6 Radio Farda, vagy a Miamibol Kubaba
programokat kdzvetit? Radio y Television Marti.

A Nyugat, mint a szabadsag bajnoka, nem elégszik meg a neki nem tetsz? adok zavarasaval, mint tették ezt a

2. oldal (6sszes: 4)


http://meedia.de/2014/09/24/deutsche-welle-chef-limbourg-will-putins-propaganda-endlich-paroli-bieten/
http://meedia.de/2014/09/24/deutsche-welle-chef-limbourg-will-putins-propaganda-endlich-paroli-bieten/

FLAG

Ol AR Lovas Istvan: Az igazi

MAszlﬂ Kozzétette: www.flagmagazin.hu (https:/flagmagazin.hu)

szovjet éraban, hanem azokat letiltja, illetve letiltatja.

2012 aprilisaban a francia Eutelsat SA tiltotta le a 200 millié haztartast elér? irani globélis Press TV angol nyelv?,
m~?holdas adasat. A Klubradio ,betiltasa” miatt éveken at sikongatd Neelie Kroes, digitalis politikaért felel?s uniés
biztos e letiltas, majd ugyanennek a tévének tovabbi letiltasat egyetlen széval nem kifogasolta. Se méas az Eurépai
Uniéban, Eurépa f?varosaiban vagy Washingtonban.

Ezutén a bajorok tették lehetetlenné a Press TV vételét, blokkolva annak m?holdas adasat.

2012 novemberében a Press TV azsiai sugarzasat tiltotta le az amerikai General Electric tdbbségi tulajdonaban
allé AsiaSat.

Egy honappal kés?bb, decemberben a spanyol Hispasat hozott egy olyan dontést, amely le tiltotta a Press TV-t,
valamint a Spanyolorszagba és Latin-Amerikaba sugarzo irani HispanTV m?holdas adasait.

2013 januéarjaban Obama amerikai elndk az Iran elleni Gjabb szankcidk kdzé felvette a Press TV tulajdonosét, az
IRIB-et (Islamic Republic of Iran Broadcasting), azaz az irani kézszolgalati radiot és televiziot is.

llyen a nyugati ,véleményszabadsag”. Jellemz?, hogy a letiltadsok ellen tiltakozni sem mernek még a ,civil
szervezetek” sem. Nem is szélva az olyan nem kormanyzati szervezeteket, amelyek nem is akarnak, mert a letiltas
hirére dorzsolik keziiket. Mint azok, amelyek nalunk m?kddnek George Soros igen sok esetben kdzvetett és
kdzvetlen befolyaséaval.

Ugyanakkor az angol nyelv? globalis addk néz?i az elmult években két érdekes jelenséget figyelhettek meg.

A katari al-Dzsazira angol adasa néhany honappal ezel?ttig, j6 harom éven at igen puhan kezelte a kdzel-keleti
helyzetet. Majd amikor ,megszelidiilt” formajaban sikeriilt megvennie az USA-ban Al Gore volt amerikai alelnék
egy nem hasznalt csatornajat és ezzel legy?zte az amerikai kdbeltarsasagok szinte teljes ellenéllasat, hogy az adét
felvegyék kindlatukba, az emir adoja egyre inkabb visszatér régi hangjahoz, hiszen mar betért a 320 milliés orszag
tévépiacara. A dohai al-Dzsazira a legutdbbi gazai témeggyilkossagot és tdmegpusztitast mar teljesen
targyilagosan kozvetitette nem csak arab, hanem angol nyelv? adasaban is.

Ezzel ellentétes tendencia érzékelhet? a brit BBC World tévé- és radidallomasnal, amelynek els?sorban a kozel-
keleti és mindenek el?tt az izraeli haboris b?néket bemutatd, jobban mondva elhallgaté adasai mind inkabb
megkulénbdztethetetlenekké véaltak a CNN, a Skynet vagy a Bloomberg adasaitdl. A kordbbi targyilagossagra
torekvésnek a londoni Bush House-nal akkor kezdett vége lenni, amikor Danny Cohen-t nevezték ki a BBC tévé
igazgatéjava.

(Lovas Istvan, FB, 2014-09-25)

forras: Lovas Istvan facebook

Tisztelt olvas6k! Legyenek olyan kedvesek és tAmogassék "lajkukkal" a Flag Polgari Magazin facebook oldalat,
a kovetkez? cimen: https://www.facebook.com/flagmagazin

- Minden "l4jk szamit, segiti a magazin m?kodését!

Kdszbnettel és baratsaggal!
www.flagmagazin.hu]]>

DR. DRABIK JANOS

100 EVVEL “RIANON UTAN | #rems

DVD

Ajanlé

3. oldal (6sszes: 4)


https://www.facebook.com/flagmagazin
http://www.flagmagazin.hu
http://www.magyarmenedek.com/products/16683/100_evvel_Trianon_utan_DVD_-_Drab...

FLAG . Lovas Istvan: Azigazi
‘A\Z"'q Kozzétette: www.flagmagazin.hu (https:/flagmagazin.hu)

T,

£
|
¥

4. oldal (6sszes: 4)



	textsize_select: []
	form_build_id: form-JB4lClyFS_Q6j74wWDTdRyD9L7BUVTIV_MAgTlETS0s
	form_id: textsize_form
	vote: []
	form_build_id: form-RXn3zoPvDrEShNpHU2gt-bRVChQP5b8us2ShSzMZLHQ
	form_id: fivestar_custom_widget


